פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון תקלה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש דיווחנו על תקלה במכשיר התמי 4 שברשותנו כבר מעל לשלוש שנים.
כאשר הגיע הטכנאי לטפל בתקלה הוא ביצע טיפול מהיר ויצא מהדירה.
לאחר מספר רגעים, גילינו כי הטכנאי עשה נזק רב יותר במערכת וכנראה קרע את אחד הצינורות של המים מה שגרם לנזילת מים קבועה בתחתית המכשיר.
לאחר שהודענו שוב למרכז שירות שהטכנאי ביצע תקלה חמורה יותר מזו שבא לתקן בתחילה נענו בתשובה כי הטכנאי יחזור שוב ויטפל בזה. כעבור זמן מה חזר הטכנאי ושוב באורח פלא, עם עזיבתו את הבית חודשה התקלה ומסתבר כי לא ביצע שום תיקון. מאז עבר כבר חודש ומרכז שירות הלקוחות של החברה קובע ומבטל שוב ושוב ביקור טכנאי מטעמם אצלנו בדירה.
כאמור כבר חודש וחצי המכשיר נוזל כולו ופשוט אינני יודע מה לעשות. היום, ה-17.7.12, נאמר לנו כי יגיע טכנאי בכיר לטפל ושוב, ברגע האחרון, לאחר שביטלנו עבודה, עידכנו כי אין באפשרותו להגיע ושוב זה בוטל ואנו נגררים עם מכשיר נוזל אשר מביא יותר נזק לבית מאמשר תועלת בעוד אנחנו משלמים על השירות. מיותר לציין כי ביקשנו שיגיעו לאסוף את המכשיר ולהשיב לנו את כספנו ולא קיבלנו מענה.
תיקון, פיצוי כספי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לאחר ביקור הטכנאי הראשון נמצא כי יש צורך בטכנאי אחר שיוכל לטפל בתקלה , הטכנאי הגיע טיפל בתקלה בשיחה עם פניות הציבור אישר הלקוח תקינות המכשיר תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה