פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות בקבלת שרות נושא התלונה:
טלמור גדעון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏31 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
שרות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני פנסיונר שלא מתמצא בהפעלת טכנולוגיות של מכשירים . קיבלתי מסנן ומנורה להחלפה במכשיר שברשותי
לאחר שהרכבתי אותו כמיטב הבנתי המכשיר לא פעל
מזה 3 ימים אני מנסה להתקשר לשרות לקוחות שמשמיע לי תקליט מתסכל "בגלל עומס זמן ההמתנה ארוך" למרות זאת בחרתי להמתין כ-15 דקות המוקדנית שעלתה לקו לא עזרה לי לפני שהקו נותק. לא חזרתי על הניסיון הקשה להתקשרות .
אתמול שלחתי תלונה במאייל קיבלתי בתשובה הודעה שהמאייל התקבל,אך אין להשיב עליה . מעבר לכך לא שמעתי דבר מהחברה .
כאמור כבר 3 ימים המכשיר שספקיו מתהדרים בסגולותיו המצוינות מוצב אצלי במטבח כאבן שאין לה הופכין .
מתסכל הדבר שעבור שרות בעלות של 600 ש"ח לשנה כל שמקבלים בתמורה לכך זו עוגמת נפש מתמשכת ומתסכלת .
עלבון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה