|
|
|
|
|
|
התנהגות בוטה ואי הגעה של טכנאי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 08 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מבוטח בחברת תמי -4 ומשלום סכום מכובד על ביטוח המכשיר כל שנה !
תואם טכנאי ליום-ד 8.8.12 בין השעות 13.30-15.30.
הטכנאי מתקשר ב- 12.50 ומודיע שיגיע ב- 13.30 בדיוק.
נאמר לו במפורש שבעלת הבית עוזבת את עבודתה מוקדם מהרגיל מחוץ לעיר ותגיע ב-14.00 הביתה בהתאם לתיאום עם השרות !
הטכנאי ענה בצורה מבישה שהוא מגיע ב-13.30 ושיהיה בבית מישהו לקבלו.
הוסבר לו שוב בבקשה ובסובלנות, שבעלת הבית מגיעה מחוץ לעיר ותגיע רק ב-14.30 במיוחד לקבלת הטכנאי.
הטכנאי ענה שוב באופן מביש ומעליב, שלא מעניין אותו כלום והוא יגיע ב- 13.30 !
נאמר לטכנאי שלא יהיה אף אחד בבית ב-13.30 והוא ענה " אני לא מגיע אלייכם לתת שירות תפנו לחברה " !!
פניתי מייד לחברה והתלוננתי ובמשך כמה שעות פניתי שוב ושוב ונאמר לי " מנהל יחזור אלייך תוך 72 שעות ונתאם לך שוב טכנאי למועד חדש !
הסברתי שיש לי תקלה ואני ממתין כבר מספר ימים לטכנאי !
שוב נאמר לי שאלה הנהלים ושאמתין עם התקלה לכך שמנהל יואיל בטובו לשוב אליי תוך 72 שעות !
שירות מביש ופוגע !
נגרם נזק כספי של שעות עבודה !
טכנאי חצוף ובוטה שאינו ראויי לתת שירות ללקוחות ולייצג חברה שמכבדת את עצמה !
|
הפסד שעות עבודה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
מנהלת פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
נושא חווית השירות נבדק אל מול הטכנאי.
טווח התאום שנקבע הנו של שעתיים בטווח זה על הלקוח לחכות לטכנאי. אין אפשרות להתחייב לשעה ספציפית לאור הדינמיות בשטח. |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|