פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות בוטה ואי הגעה של טכנאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מבוטח בחברת תמי -4 ומשלום סכום מכובד על ביטוח המכשיר כל שנה !

תואם טכנאי ליום-ד 8.8.12 בין השעות 13.30-15.30.

הטכנאי מתקשר ב- 12.50 ומודיע שיגיע ב- 13.30 בדיוק.

נאמר לו במפורש שבעלת הבית עוזבת את עבודתה מוקדם מהרגיל מחוץ לעיר ותגיע ב-14.00 הביתה בהתאם לתיאום עם השרות !

הטכנאי ענה בצורה מבישה שהוא מגיע ב-13.30 ושיהיה בבית מישהו לקבלו.

הוסבר לו שוב בבקשה ובסובלנות, שבעלת הבית מגיעה מחוץ לעיר ותגיע רק ב-14.30 במיוחד לקבלת הטכנאי.

הטכנאי ענה שוב באופן מביש ומעליב, שלא מעניין אותו כלום והוא יגיע ב- 13.30 !

נאמר לטכנאי שלא יהיה אף אחד בבית ב-13.30 והוא ענה " אני לא מגיע אלייכם לתת שירות תפנו לחברה " !!

פניתי מייד לחברה והתלוננתי ובמשך כמה שעות פניתי שוב ושוב ונאמר לי " מנהל יחזור אלייך תוך 72 שעות ונתאם לך שוב טכנאי למועד חדש !

הסברתי שיש לי תקלה ואני ממתין כבר מספר ימים לטכנאי !

שוב נאמר לי שאלה הנהלים ושאמתין עם התקלה לכך שמנהל יואיל בטובו לשוב אליי תוך 72 שעות !

שירות מביש ופוגע !

נגרם נזק כספי של שעות עבודה !

טכנאי חצוף ובוטה שאינו ראויי לתת שירות ללקוחות ולייצג חברה שמכבדת את עצמה !
הפסד שעות עבודה סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
נושא חווית השירות נבדק אל מול הטכנאי.
טווח התאום שנקבע הנו של שעתיים בטווח זה על הלקוח לחכות לטכנאי. אין אפשרות להתחייב לשעה ספציפית לאור הדינמיות בשטח.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה