פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בבעלותי מכשיר מים תמי 4 מספר שנים. אנו משלמים ביטוח למכשיר מדי חודש. לאחר 40 דקות של המתנה למציד שרות טלפוני התייאשתי ועברתי לנציג דרך הצ'אט. להלן השיחה:
אנא המתן לתגובת נציג האתר
אנא המתן, נציג האתר ישמח לעמוד לשרותך בעוד זמן קצר
נאור- נציג שירות: ברוכים הבאים לשירות הצ'אט של שטראוס מים, אשמח להתייחס לפנייתך
אודליה: אני מבקשת חלפים למכשיר שלי
אודליה: נאור??????
נאור- נציג שירות: מייד אתייחס לפנייתך, לפני כן, על מנת להעלות את פרטי המנוי שלך, אשמח לדעת מהו מס' הטלפון שלך ומהי הכתובת שבה נמצא המכשיר?
אודליה: טלפון 03-6512088 כתובת ארלוזרוב 11 חולון
נאור- נציג שירות: את המכשיר יש להעביר לדירה החדשה, ניתוק המכשיר מבוצע על ידי הוצאתו מהחשמל, סגירת ברז המים של המכשיר וניתוק הצינור השחור מגב המכשיר (אין צורך לקחת את הברז או הצינור עמכם לדירה החדשה)
נאור- נציג שירות: מתקין מוסמך יגיע אל הדירה החדשה ויבצע את ההתקנה בצורה מקצועית: קידוח במידת הצורך, התקנת ברז וצינור חדש.
נאור- נציג שירות: מכיוון שאתה במסלול שירות, מוענקת ל 50% הנחה על ההתקנה, במקום 300 ₪, עלות ההתקנה הינה 150 ₪.
אודליה: נאור, על מה אתה מדבר? אני לא עוברת דירה!!! אני רק רוצה חלפים למכשיר!!!
נאור- נציג שירות: אני רואה שיצא משלוח שאמור להגיע עד 10/09
אודליה: לא מסנן חדש!!! אני רוצה חלפים לכלי קיבול של המים שלא ניתן לנקות אותו והוא מלא לכלוך ולמכסה העליון של המכשיר שכנראה מהחום התכווץ ואינו יושב כמו שצריך על המכשיר.
נאור- נציג שירות: אנו מדברים על קולט הטיפות ושטיחון הסיליקון העליון?
אודליה: בדיוק! זה במסגת האחריות, נכון
אודליה: מסגרת
נאור- נציג שירות: חלקים אלה אינם חיצונאים ולא נכללים תחת מסגרת מסלול השירות
אודליה: שטיחון הסילקון הוא חלק הכי חיצוני שיכול להיות והכלי קיבול נשלף ולכן הוא נחשב לחיצוני
נאור- נציג שירות: אין אנו מספקים אחריות עבור חלקים חיצונאים
אודליה: אז בשביל מה אני משלמת כל-כך הרבה כסף על ביטוח המכשיר אם הוא לא כולל בלאי?
נאור- נציג שירות: אין אנו יכולים לספק אחריות על חלקים אלה , חלקים אלה אמורים להיות מתוחזקים ע"י הלקוח כל חלק פנימי אשר יגרום לתקלה טכנאי יגיע טכנאי לחליפו ללא כל עלות
אודליה: איך מתחזקים שטיחון סיליקון ושומרים עליו מפני התכווצות? תן לי טיפ?
נאור- נציג שירות: איני יודע היכן ממוקם מכשירך ולכן איני יודע , אך עדיף שאינו יהיה בשמש , ליד תנור, טוסטר
אודליה: הוא במטבח על השיש, רחוק מהתנור, מהטסטר, מהשמש ומכל גורם חיצוני חם. לדעתי ההתכווצות שלו נובעת מהמכשיר עצמו מהזמנים בהם הוא מרתיח את המים ולכן לי אין כל שליטה על זה!!!
אודליה: נאור????
נאור- נציג שירות: אין ביכולתינו לספק שירות עבור חלקים אלה עקב כך שאין ביכולתי לדעת איך נפגע המכשיר
אודליה: לא יאומן!!! ביזיון!!! כמה יעלו לי החלקים האלה?
נאור- נציג שירות: 60 שקלים מכסה עליון , 65 שקלים קולט הטיפות
אודליה: אני יחשוב על הכל ויחזור אליכם
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונתך בבדיקה.. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה