פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות חצוף ומזלזל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שחברת שטראוס רכשה את תמ"י 4 כל היחס היפה שהיה נעלם.
אין יותר אפשרות לשיחה בטלפון אלא בציט לא נוח ולא נעים!
אחרי מאמצים רבים שבו הכתיבו לי זמנים שאוכל לקבל משלוח חלפים למכשיר קרי המתנה של עד 3 שעות ביקשתי שיתקשרו אלי שעה לפני שהשליח מגיע.נאמר לי שלא יכולים להתחייב לכך.
ובכן סיכמתי שאחכה בבית ביום ד 29/8/12 בין השעות 11.30ל 14.30
בסביבות השעה 13.08 נכנסה שיחה ממתינה למכשיר הנייד שלי כי הייתי בשיחה .כשסיימתי את השיחה החזרתי צלצול למספר שחייג אלי ולא ענו לי ניסיתי עוד מס פעמים ורק בשעה 13.35 ענתה לי בחורה אמרתי לה התקשרתם אלי שאלה אותי האם אני מחכה למשלוח אמרתי לה שכן מתמי 4 אמרה לי שהשליח התקשר ולא עניתי אז אפשר לתאם לאותו זמן למחר.סירבתי בכל תוקף ודרשתי לקבל המשלוח היום עד 14.30 כפי שסוכם.תשובתה המזלזלת אי אפשר רוצה מחר כן או לא!!
הבנתי עם מי יש לי כאן עסק וביקשתי לשוחח עם המנהלת שלה.הבחורה ענתה לי שהיא כרגע בשיחת טלפון ותחזור אלי.הבנתי שאין סיכוי שזה יקרה וצדקתי.ניסיתי מיד להתקשר לשרות הלקוחות של תמי 4 וללא הצלחה אבל עם עצה שאפשר דרך האתר של שטראוס מים לצטט.
כך עשיתי אחרי זמן מה התחלתי לצאטט והתחלתי להרגיש שזו תכתובת בין חרשים וביקשתי מנציגת השירות לשוחח עם מנהל כי היא לא מציעה לי פתרון שמספק אותי בין היתר רצתה לתת לי את הטלפון של חברת השלחויות כי זו חברה אחרת והיא חברה אחרת עניתי לה שלא מעניין אותי מי היא חברת השלחויות ואני לא לקוח של חברת השלחויות שלא של תמי 4.ומבקש לקבל עוד היום את המשלוח כפי שתואם .כמובן שלא עזר לי דבר.הרגשתי מיד שאין עם מי לדבר וחזרתי וביקשתי מספר פעמים לדבר עם המנהל התשובה שקיבלתי שבקשתי תועבר ויחזרו אלי תוך 72 שעות.לא הסכמתי לכך ושאלתי אולי אין בכלל מנהל וכל השטראוס מים תמי 4 זה בלוף וירטואלי.ענתה לי שיש מנהל שאלתי אז מה הבעיה לדבר איתי עכשיו ולא בעוד 72 שעות ענתה אתה לא היית רוצה שינתקו אותך משיחה וידברו עם משהו אחר.ברוח זו התנהלה ההתכתבות.יש לציין שבמהלך ההתכתבות היא פנתה טלפונית לחברת השליחויות להבין מה קרה והסכימה איתי שזה לא תקין ומוכנה לפצות אותי ב 50% מהוצאות המשלוח.כמובן שסרבתי והצעתי לה שישלחו לי את המשלוח עוד היום אפילו עם מונית או אליקופטר.בסוףהעמידה אותי בפני אפשרויות שאף אחת מהן לא התאימה לי ונאלצתי לסגור את השיחה.עם הרגשה כל כך גרועה שאם יכולתי להחזיר את המכשיר ולעבור לחברה מתחרה אם יש הייתי עושה זאת מיד.
מעבר לעוגמת הנפש והשעות הרבות שהייתי בשבי בבית המשלוח לא הגיע.מנהלת חברת המשלוחים לא חזרה אלי.מנהל/ת מטעם תמי 4 גם לא חזר אלי.ועם ההרגשה הזו אני הולך לקנות לי קומקום חשמלי כי המים במכשיר במצבו הנוכחי כנראה לא ראויים לשתיה.ומוזר שחברה שמתיימרת להצג עצמה שעומדת בתקנים אמריקאיים ובינלאומיים זה השרות שיודעת לתת.וחבל...
בזבוז זמן ועלבון. סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונת הלקוח בבדיקה מול מח' המשלוחים.
אין אנו ואו מח' המשלוחים מחייבים על אי נוכחות בעת תאום להגעת משלוח.
בשיחה עם פניות הציבור נקבע מול הלקוח מועד לקבלת החלפים על ידי איש שירות של החברה,
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה