פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי ללא הסכמתי נושא התלונה:
כהן שלמה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לפני מס ימים התקשרה אלי נציגה מתמי 4 ובשיחה צינה כי היא רוצה לודא את הכתובת לשליחת מסנן בתשלום ללא ידיעתי וללא הסכמתי.הוסבר לנציגה בשפה הברורה ביותר כי אינני רוצה את המסנן וכי שלא תישלח ולא תחייב אותי על דבר שאני לא רוצה ולא מעונין ואך הדבר יתכן כי מחיבים אותי לפני שפונים אלי כלל.הנצגה צינה כי לא תחייב אותי ולא תישלח לי את המסנן עם אני לא מוענין אך הפלא הפלא לאחר מספר ימים דופק אל דלתי לא אליהו הנביא או הראלה ממפעל הפייס אלה שליח של הדואר עם מסנן של תמי 4 כן נכון מסנן של תמי 4 שבו מצויין כי חיבתי עך סך של 234ש"ח לאחר שנאמר לי בפירוש כי המסנן לא ישלח אלי ושלא יחיבו אותי !!! התקשרתי למחרת בבוקר ושוחחתי עם נצגיה שבה נאמר לי הצתרפתי למסלול בעת הרכישה (דבר שרק בשיחה הזו נאמר לי בפעם הראשונה) לא יתכן שלקוח יחויב על דבר שלא רוצה ולא מעונין ולאחר שיחה מול מוקדית המבטיח את הדבר אך לצערי אנחנו במדינה פועלים בשיטת מצליח וחבל שכך
שלומי כהן

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח אודות מסלול השירות אליו צורף עם רכישת המכשיר, נתנו אלטרנטיבות, לקוח בחר לבטל את מסלול השירות למכשירו. תגובה:
מסלול השירות בוטל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה