פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיאום טכנאי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חיוג לשרות לקוחות פעמיים אחרי המתנה של 10 דקות כל פעם המענה הקולי מכריח אותך לתת לו מספר של מנת שיוכלו לחזור אליך ומנתק אותך

לעומת זאת חיוג למח' מכירות קיבלתי מענה אנושי תוך פחות מחצי דקה ואני לא מגזימה מח' מכירות העבירה אותי לשרות לקוחות ובמקרה זה הם ענו

ביקשתי להזמין טכנאי לתקלה שחזרה מלפני שבועיים ותואם לי טכנאי ליום א' הקרוב בעוד 4 ימים.......
אני משלמת שרות כל חודש 65 ש"ח כולל סננים
המכשיר בס"ה בן 6 שנים ואינספור תקלות
אי יכולת שימוש במכשיר סוג הנזק :
שיפור בשרות לקוחות מענה טלפוני וטכנאים זמינים פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
אנו מתנצלים על אי הנוחות ומזמינים אתכם להיכנס לאתר החברה www.strauss-water.co.il וליהנות ממגוון שירותים דיגיטליים -
צ'אט עם נציג שירות בין השעות 8-17 ובימי ו' בין השעות 8-12, צפייה בחשבוניות, תפעול מכשירים ופתרון תקלות כולל הזמנת טכנאי עד הבית ! צפייה במשלוחים עתידיים ועוד מגוון שירותים, ללא המתנה בזמינות מרבית של 24/7!!
בנוסף אנו עומדים לרשותכם בפייסבוק ומתחייבים לחזור במיידית לכל פונה שישאיר את פרטיו באזור שירות הלקוחות בעמוד
https://www.facebook.com/tami4sale/app_150531144965586
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה