פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת או יותר נכון חוסר שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעת רכישת מכשיר תמי 4 נאמר לנו שאין חובה לבצע קדיחה בשיש. לאחר מעבר דירה הזמנו טכנאי לביצוע ההתקנה. בדירה החדשה בעל הבית לא מרשה לבצע קידוח בשיש על כן יש למצוא פיתרון יצירתי. בכיור יש חור ששימש בעבר למתקן סבון, בקלות ניתן להעביר דרכו את הצינור של המכשיר ולחברו לצנרת. משום מה הטכנאי לא אהב את הפתרון כמו כן הוא לא הסכים להעביר את קבל המים מעל לארונות המטבח או מאחורי ארונות המטבח, בקיצור אם לא ניתן לקדוח (דבר שלא מתאפשר בדירה זו) הוא לא מוכן לבצע את ההתקנה. בשמרד בו אני עובד לא היססו לבצע את ההתקנה כאשר קבל המיים עובר על הריצפה לאורך כל המטבחון מאחר והם היו מעונינים לבצע את עיסקת המכירה אולם מאחר ואני כבר רכשתי את המכשיר אין להם כל עניין לספק לי את השירות. כעת אני מחזיק מכשיר שרכשתי בהרבה מאוד כסף ולא יהיה לי שימוש בו בזמן הקרוב. בטח שאין מה לדבר על החזר כספי - הם את הכסף שלהם עשו ולא אכפת להם מהלקוח. בזיון שחברה כמו שטראוס מתיחסת ככה אל לקוחותיה. מאחר ואני משלם להם עלות על שירות אחזקה ביקשתי לבטל את ההתקשרות ... גם זו לא משימה קלה אני ממתין שיחזרו אליי ב48 שעות הקרובות. למה כל כך מסובך להתנתק
כספי סוג הנזק :
חיבור המכשיר לברז המים פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה