פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות הכי גרוע שנתקלתי בו מעולם! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לאחרונה ביקשתי לבצע שידרוג/חידוש מכשיר בתשלום כמובן. הטכנאי שהגיע לביתי שבר בטעות את צג המכשיר וכמובן שלכן גם לא יכל לבצע את חידוש המכשיר כפי שהיה אמור מלכתחילה.
באותו היום דיברתי עם נציגת שירות לאחר המתנה של כ25 דקות בטלפון עד שהועברה השיחה (שמה היה בת-אל), הסברתי לה את המצב וביקשתי לקבוע עם טכנאי על מנת שזה יוכל לתקן את המכשיר שהרי הטכנאי ששבר את המכשיר לא רצה להמשיך ולתקנו ופשוט הלך. לאחר חילופי דברים רבים הוסבר לי כי עליי יהיה להמתין כעשרה ימים או לחילופין לחכות לשני תאריכים שונים על מנת שיבואו שני טכנאים שונים, אחד שיבצע את החידוש והאחר שיתקן את המכשיר שקולקל ע"י הטכנאי הראשון.

לאחר שהסברתי להם שאני אינני יכולה להמתין במהלך שני ימים שונים בבית במשך שעות ארוכות היות ואני עובדת ואינני יכולה להעדר כל כך הרבה פעמים, נטען בפניי כי "איני יכולה לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה", מפי בת-אל נציגת השירות.
יום לאחר מכן ניסננו בשנית (יום שישי), ודיברנו עם נציד בשם איברהים שניסה לעזור ואף הוא לבסוף הוביל לאותם הפתרונות הבהחלט לא הולמים שהרי מדובר במכשיר שנשבר ע"י נציג חברה ולא ע"י אחד מבני הבית.

היום יום ראשון ה-23.9 דיברתי עם נציג בשם ברק, ביקשתי לבטל את השירות של חברת תמי 4 וכמו כן לקבל החזר כספי לתשלום על החידוש שמעולם לא בוצע, וכמו כן תיקון המכשיר או החזרת עלות התיקון ע"י שהרי אני לא מתכוונת לתקן על חשבוני מכשיר שנשבר ע"י החברה.הנציג אמר כי יעביר את זה הלאה וכי זה "אופציונאלי", אינני מבינה מה אופצינאלי בזיכוי על שירות שמעולם לא קיבלתי.

כמו כן ביקשתי מספר פעמים במהלך השיחה לקבל מנהל או אחראי משמרת, הנציג סירב בתוקף וכששאלתי לשמם הוא שאל אותי אם "אני עושה לו בכוונה".


ברצוני להלין על השירות הגרוע שקיבלתי אי פעם מאיזשהי חברה,דהיינו חברת תמי 4. כמו כן על סירובם הגורף להעביר את השיחה למנהל או לחזור אליי עם מנהל/אחראי משמרת, בקשה שאיננה מוגזמת לאור מספר הפעמים שביקשתי לדבר עימם.
כספי סוג הנזק :
נזק כספי, עוגמת נפש ובזבוז זמן יקר. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה