פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שירות וחיוב כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר family ,ב24/8/12 חוייב כרטיס האשראי שלי בסכום של 234 ש"ח ב גין סנן שהיהי אמור להשלח לביתי.לפני כ -3- שבועות תואם מועד להגעת סנן אך לא הגיע,שבוע לאחר מכן שוב תואם ושוב לא הגיע !!!
בצר לי פניתי לשירות הלקוחות בטלפון לאחר המתנה של כ-20 דקות!!! נעניתי ולאחר שהצגי את הבעיה הובטח שיחזרו אלי לאחר בדיקה ,אך כמובן לא חזרו ,שוב פניתי למוקד השירות שוב המתנתי כ-20 דקות אך הפעם ביקשתי כבר לדבר עם מישהו אחראי/ממונה והתשובה שקיבתי היא שאי אפשר ,משום שהממונה אינו מדבר עם לקוחות!!!!! הסברתי למוקדנית שלא יתכן שמישהו יחייב את כרטיס האשראי ללא רשותי ובודאי שלא לפני קבלת השירות.תשובה הגניונית וחכמה לא הייתה למוקדנית אך היא הבטיחה שתבדוק את המקרה ותחזור אלי בהקדם,ואכן חזרה אלי והודיעה לי בשל השעה המאורחת אין לה עם מי לבדוק את נושא העברת הסנן והיא תשוב אלי למחרת.אך כמובן שלא חזרה אלי ביום 26/9/12 התקשר מישהוא שביקש לתאם איתנו מסירה והפעם לשם שינוי הגיע בשעה טובה!!!
אני מקווה שכל בר דעת העוסק במתן שירות יגיע למסקנה כמוני שזה רחוק מלהיות שירות ועוד תמורת כסף!!! ביקשתי מהמוקדנית לציין במערכת שלכם שאני מבקש שלא יחייבו את כרטיס האשראי שלי יותר ופעם הבאה שיחחיבו את הכרטיס ללא רשותי אני פשוט אפנה לערכואת!!! ידוע לי שהכרטיס מחוייב בגין המכשיר לעוד 16 תשלומים.
אני יותר מאשמח אם משהו יתן לי הסבר הגיוני לאירוע
כל האפשריות נכונות! סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הוסבר ללקוח אודות תהליך מסירת החלפים על ידי שליח ואופן תאום הגעת החלפים. בבדיקה מול הלקוח נמסר כי קיבל את החלפים.
אנו שולחים ללקוחותנו מכתב המתזכר כחודש לפני החלפת החלפים והחיוב העתידי. ההודעה נשלחת במייל או בדואר על פי ההגדרה במערכת.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה