פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת מסנן בזמן וטירטור לקוח בטלפון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המסנן שאמור להגיע כל חצי שנה לא הגיע.
לטענת החברה, הוא נשלח ע"י דואר ישראל, אך לא הייתי בבית.
האם עלי להיות בבית 24 שעות כדי לחכות לשליח שאני לא יודעת מתי
הוא יגיע? אגב, לא התקשרו אלי להודיע לי שהם היו אצלי, למרות טענת
החברה.
באיחור של חודשיים, הובטח לי שתוך 7 ימי עבודה יגיע שוב שליח,
והפעם נתתי להם את כתובת העבודה - לתטענתם בתאריך 9.10.12 השליח הגיע, אך סירבו לקבל את החבילה. באותו יום הייתי בעבודה עד
שעה 15.00 ובחקירה שערכתי במשרד, היו אנשים עד שעה 19.00, אבל אף אחד לא זוכר שהגיע שליח...... גם הפעם לא התקשרו איתי לא מהחברה ולא מהדואר....
בשרות לקוחות של תמי 4 הפזמון שלהם הוא " זו השיטה והיא עובדת....."
איך בדיוק היא עובדת, אם אף אחד לא מתאם איתך את הגעתו, ובמקרה הטוב ביותר, אחרי שהם היו, הם אמורים להודיע שהיו ואז רק לתאם
פעם שניה.... ואולי תמי 4 אמורה קצת לדאוג ללקוחותיה.
כשהתקשרתי בפעם השלישית (ואני חייבת לציין שלהתקשר לשרות לקוחות של תמי 4 לקוח כחצי שעה עד המענה המיוחל) - עוד יש להם
טענות למה אני לא בבית - אולי אם תודיעו לי מראש מתי מגיעים אני אהיה בבית. ואולי לא צריך להפסיד יום עבודה על כל דבר.........
כנראה שריבוי הלקוחות וההצלחה של תמי 4 בשנים האחרונות קצת
עלתה להם לראש, ונוחות והלקוח הוא לא בראש מעייניהם - התשובה, ככה פעול הדואר - היא לא תשובה. אני רוצה שירות ......ואת הבקשה
הזו אני מפנה לספקית שלי. איך היא תתן לי את השירות? את זה היא צריכה לפתור.
עצבים ו סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
תלונת הלקוח טופלה מולו ומול הדואר. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה