פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי + פניות הציבור שלא חזרו+ טכנאי שלא הגיע נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אוקטובר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק של תמי 4 כבר כשבע שנים, לפני כשלושה שבועות היה לי תקלה במכשיר לאחר המתנה של שבוע שהמכשיר לא עבד הגיע טכנאי תיקן את התקלה, כאשר הוא הלך גילתי שהמכשיר אכן עובד עכשיו אך התחיל לנזול בצורה קיצונית, לאחר שיחה עם שירות הלקוחות ביקשנו שירות מהיר כי הטכנאי גרם לנזלה והמכשיר נוזל בצורה רצינית ופוגע בארונות מטבח, לאחר ויכוחים והמתנה אין סופית תואם לנו לאחר שבוע טכנאי שיצר איתי קשר טלפוני בשעה 10:00 שהוא היה מתואם ל- 11:30 אך לא הגיע אלי הביתה שהתקשרתי הסבירו י שהטכנאי הגיע אך אומר שלא היה אף אחד בבית (דבר מגוחך עובדה לכך שלא השאיר שום פתק או מכתב) לאחר ויכוח ארוך ובקשת מנהל הבטיחו שיחזרו אלי מפניות הציבור תוך 72 שעות דבר שלא קרה אחרי 120 שעות עד רגע זה , לאחר המתנה של שלושה שבועות הגיע טכנאי תיקן את התקלה שברור שהטכנאי הקודם גרם לה.
כספי סוג הנזק :
בקשתי פיצוי כספי עפ"י חוק הטכנאים על ההמתנה לטכנאי שלא הגיע קרי 600 ש"ע על 3 שעות המתנה וכן פיצוי על כל עוגמת הנפש שנגרמה לי על הזמן הרב בכל שיחה (היו לפחות 6 כאלהוכל המתנה ארכה כ-שעה ואף יותר). פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה