פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת חלפים עקב חוב כספי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏11 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 07/2012 חזר לי צ'ק ע"ס 111 ש"ח בטעות מהבנק (עבור תמי 4). לאחר מס' ימים פניתי טלפונית לחברה על מנת לשלם את הצ'ק החוזר ואז נאמר לי כי הם העבירו את הצ'ק לחברה המתמחה לסילוק צ'קים, ההחזר עדיין לא מופיע במערכת והם יצרו איתי קשר ברגע שהמערכת תיתן התראה.
ברצוני לציין כי מאז פניתי עוד מס' פעמים הן לחב' תמי 4 והן לחב' אליה הועברו הצ'קים טלפונית.
בנוסף פניתי עוד מס' פעמים לתמי 4 בצ'אט, במהלך 3 החודשים שעברו מאז חזרת הצ'ק הובטח לי שיטפלו בנושא ויחזרו אלי טלפונית.
במהלך חודש 09/2012 הייתי צריכה לקבל חלפים למכשיר שנמצא ברשותי, כשפניתי אליהם שוב נאמר לי: "מאחר ויש לי חוב אני לא יכולה לקבל את החלפים".
מיותר לציין כי להשיג את תמי 4 טלפונית זו משימה קשה ביותר וצריך הרבה עצבים כדי להמתין על הקו (המתנתי גם שעה שלמה על הקו - ללא מענה).
איזו חברה המכבדת את עצמה מתייחסת כך ללקוחותיה והכל ביגלל סכום של 111 ש"ח בלבד. מיותר לציין כי מאז 07/12 הצ'קים העוקבים ממשיכים להיפרע כרגיל אך אני לא יכולה לקבל חלפים למכשיר ומשפחתי שותה מים ממכשיר תמי 4 בו לא הוחלפו החלקים כפי שנדרש , כל חצי שנה.
כספי סוג הנזק :
יצירת קשר של ספק המכשיר מול הלקוח וסגירת החוב מול חברת תמי 4 פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הטיפול בצק החוזר הועבר לטיפול חברת אי אר אן - על הלקוחה לפנות אליהם תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה