פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ומזלזל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שילישי שעבר בתאריך23\10 הזמנתי תמי 4 ע"י נציגה בשם רוני שישר תאמה לי טכנאי ליום ראשון 28.10 באותו יום אני כמובן בקשתי חופש ממקום העבודה שלי כדי לחכות למתקין אך ולהפתעתי מתקשרת אלי נציגה בבוקר של אותו יום ודוחה את ההתקנה ליום שלישי ( כמובן לא אוכל להיות בבית באותו יום) לכן הגעתי להחלטה לבטל בכלל את ההזמנה ולפנות לחברת מי עדן- אותה נציגה לא הסכימה בכלל לבטל לי את העיסקה והפנתה אותי לשירות הלקוחות- בשירות הלקוחות ענה לי נציג בשם משה שבתורו רצה להעביר אותי לרוני שעשתה לי את העיסקה אך אחרי כמה דקות המתנה שוב חזר לקו אותו משה בטענה שרוני לא נמצאת ושהמנהל שלה בישבה ויחזור אלי עד השעה 17:00, כמובן אני לא הסכמתי לחכות שוב לטלפון שלהם עד השעה 17:00 ובקשתי ביטול חיוב מיידי מכרטיס האשראי, אותו משה מסרב בתוקף לבקשתי ועונה לי בכך שאת יכולה לחכות כל היום על הקו ואין אפשרות כרגע לתת לך מענה, אחרי כמה דקות המתנה העביר אותי לנציג בשם שלומי שהשירות שלו מתחת לכל ביקורת צועק ולא נותן לי לדבר בכלל, דיבר איתי בטון מאוד מזלזל ועד שהסכים לבטל את העיסקה כמובן התעצבנתי. לטענתו של אותו שלומי יבצע ביטול ועד שהביטול יאושר יקח עד 14 ימי עסקים והפנה אותי לבירור מול חברת האשראי.
שירות כזה גרוע בחיים לא קיבלתי ובמיוחד גם כשאני מחכה ומפסידה יום עבודה, את הנושא הנ"ל אני לא מתכוונת להעביר בשקט ומפנה את כל האירוע להגנת הצרכן.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
צר לנו על חווית הרכישה והשירות של הלקוח, תלונתו נבדקת מול הגורמים הרלוונטים. בוצע ללקוח זיכוי בעבור העסקה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה