פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשנו תמי 4 מחודש. הבהרתי מהתחלה שאינני מעונין במסלול שרות אוטומטי כלשהוא. בחלוף פחות מחצי שנה שזהו הזמן להחליף סנן התקשרה נציגה ולחצה שהגיעה העת להחליף "לפי הרשום אצלה". אמרתי שמוקדם מדי גם לפי מועד ההחלפה שמצוין במכשיר. לבסוף הסכמתי שתשלח סנן בעוד שבוע מהשיחה, והבהרתי מפורשות שמעתה רק אני אתקשר להזמין חלפים לפי המועד שרשום במכשיר. לפני כשבועיים פחות משנה מתאריך הרכישה "הופיע" שליח של הדואר עם חבילה הכוללת סנן ונורה שצריך להחליף כעבור שנה. אשתי שלחה אותו בחזרה באומרה שלא הזמנו שום דבר מתמי 4. פניתי אליהם טלפונית והדגשתי את שיחותינו הקודמות בהן בקשתי לא להיות בשום מסלול שרות !!. נציגת שרות נחמדה אמרה שהיא רואה במחשב משהו אחר , אבל אין בעיה אם זה רצוני ותוך 5 ימים תחזור אליי נציגה לבירור וזיכוי על המשלוח. בינתיים נשלחה למייל של אשתי חשבונית חיוב ע"ס 458 ש"ח. אשתי פנתה אליהם דרך צאט באתר ושוב הובטח שיחזרו אליי. עברו כמעט שבועיים ואף אחד לא חזר אליי. זו חוצפה מצידם לנסות לחייב אותי בכרטיס אשראי כאשר לא הרשיתי להם לעשות כן למעט במועד רכישת המכשיר. זו גניבה לשמה ורמת שרות ירודה שאופיינית לשוק שלנו. אני מבחינתי מוכן לזרוק עליהם את המכשיר ולהתנתק מהם.
עלבון סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בוצעה שיחה מול מנהלת קשרי לקוחות אודות מסלול השירות , אופן ההצטרפות ועלויותיו. בסופה לקוח בחר להשאר במסלול שירות תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה