פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה חוזרת(פעם רביעית) נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני מספר חודשים שמתי לב שמכשיר התמי 4 שלי נוזל מחלקו התחתון.
פניתי לשירות לקוחות והוזמן לי טכנאי, באותו ערב כבר הייתה שוב נזילה.
פניתי שוב לשירות לקוחות ושלחו לי טכנאי נוסף. הטכנאי החליף חלק או שניים והסביר לי שזאת הייתה הבעיה.
לאחר כמספר שבועות התקלה חזרה. הפעם הבהרתי לטכנאי שזאת תקלה חוזרת ושיעשה בדיקה יסודית, הטכנאי היה מאוד נחמד, החליף 2 חלקים במכשיר והבטיח לי שזאת היתה הבעיה.
היום אני נוכח לגלות שהמכשיר שוב נוזל בחלקו התחתון.
אני מבקש להחליף את המכשיר למכשיר חדש לאלתר.!!!
מיותר לציין את הזמן שהקדשתי להמתנה לטכנאים שברוב המקרים איחרו להגיע והגיעו לא בזמן שנקבע לי!!

תודה
ניסים אסולין.
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
טכנאי בכיר יגיע לטפל במכשיר, תואם מול הלקוח תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה