פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אפרת תמי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות תמי 4 מזה למעלה מ 20 שנה להורים מכשיר תמי בר מזה 4 שנים, המכשיר נמצא במסלול שרות לטיפול של אחריות וחלפים ואחריות מלאה, במהלך החודשיים האחרונים הטכנאי היה 4 פעמים בכל פעם החליפו חלק זה או אחר, ואפשר לסכם שמלבד המכשיר עצמו החליפו את כל החלקים הפנימיים ולצערנו התקלה חזרה פעם נוספת. בכל פניותינו לחב' נתקלנו ב"קיר אטום" ולאחרונה בשיחה שתקיימה אתמול הבטיחו לנו שיגיע היום טכנאי אך זה לא הגיע .
מדובר בהורים שגילם מעל 80 והמכשיר בשבילם חיוני בצורה משמעותית, לא נראה לנו כי לחב' זה ממש אכפת ולא נראה כי נעשה מאמץ לפתור את הבעיה למרות כל פניותינו.
אודה לטיפוכם המהיר במידת האפשר על מנת לסייע להורים
כל סוגי נזקים המצויינים סוג הנזק :
החלפה חד משמעית של המכשיר באחר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוח נקבע כי טכנאי יגיע מחר לטיפול במכשיר במידה ימצא פתרון מחר מכשירם יוחלף למחודש. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה