פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4- עדיף לשאוב מים מהבאר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
-הדגש- לקרוא ולא להאמין... -סדגש-

מצ"ב תמצית מכתבי כפי שנשלח לאמון הציבור בעקבות סיוט של שירות מחברת תמי 4:
לאחר היסטוריה רצופת תקלות ומכשיר מקרטע שכבר אינו מתפקד
א. 24/10 שוחחתי עם עידן שהציג עצמו כמנהל פניות הציבור שלא הצליח לסייע ולזרז את תיאום הגעת הטכנאי על אף שהסברנו את דחיפות הנושא (ילדה חולה בבית ).
ב. המועד המתואם: בין 15:30 ל17:30.
ג. 28.10 קיבלנו SMS לנייד המודיע על הגעת טכנאי בין 12:00-13:30, אף אחד לא טרח ליידע אותנו טלפונית אודות השינוי בשעות.
ד. בשל חשיבות התיקון עבורנו בעלי עזב את עבודתו והמתין לטכנאי בבית החל מהשעה 12:00.
ה. בשעה 13:04 התקשרה נציגה , התנצלה ומסרה שהטכנאי לא יוכל להגיע "מסיבות אישיות", לאחר שהתעקשתי לדעת מהן הסיבות אמרה שיצא להלוויה.
ו. בקשה לשליחת טכנאי אחר נתקלה בסירוב בטענה שאין טכנאי פנוי.
מיותר לציין שהודעה זו גרמה לי ולבעלי לכעס עצום, לרבות היעדרותו מהעבודה.
ז. למחרת התקשרו אליי בשיחת ועידה עם טכנאי שביקש להגיע בין 12:00 ל- 13:00, הפעם הם אמרו זה וודאי ומדובר בטכנאי בכיר.
מכיוון שבעלי לא יכול היה להשתחרר שוב מהעבודה, ביקשתי מבתי שתגיע הביתה מוקדם מהלימודים ותפתח לטכנאי את הבית.
ח. הטכנאי אכן הגיע ב- 13:00, ניסה לתקן ללא הצלחה ומסר שנהייה בקשר למחרת ואם המצב ימשיך (יעלה קיטור בלילה וימשיך לנזול) יבואו לקחת את המכשיר למעבדה.
כמובן- שהמצב לא השתנה! המכשיר העלה קיטור, המשיך להרעיש ולנזול- עולם כמנהגו נוהג....
ט. ב30.10.12 התקשרו לבדוק מה המצב וכשבעלי התעצבן וטען שלא נעבור על השרות בשתיקה, הבטיח עידן שנת ביטוח חינם עבור שנת 2013.
ודאג לשלוח לנו מכשיר חלופי ב- 1.11.12 – כרגע נכון להיום המכשיר שלנו עדיין נמצא בבדיקה.
אנחנו נסערים, כועסים ופגועים מהיחס השפיל והמזלזל , נראה כי חב' תמי 4 שמה את הלקוח במקום האחרון, מבלי לשים לב לשרות ולשביעות רצון מקבלו.

על פי התיקון לחוק הגנת הצרכן בנושא חוק הטכנאים :
-הדגש- ביטול מועד ביקור טכנאי ע"י נותן השירות יכול להתבצע עד השעה 20:00 בערב קודם למועד שתואם ובתנאי שהמועד החדש יהיה בגבולות הזמן הקבוע בתקנות לתיקון המוצר.
-סדגש-
מכיוון שלא נעשה כך במקרה שלנו, ועל מנת להימנע מתביעה בבית משפט
אנו מבקשים לקבל את הפיצוי הכספי הקבוע בחוק על אי הגעת טכנאי – 600 ₪ כולל מע"מ

אמון הציבור הציע לנו ללכת לגישור, הסכמנו אך אנו לא מוכנים לוותר.
נזק כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחות טופלו ברמת שירות - לקיחת מכשירם למעבדה ואספקה של מכשיר מדגם חדיש יותר חליפי
במסגרת אי הגעת הטכנאי - טופלו על פי המוגדר בחוק.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה