פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניה רביעית למחלקת משלוחים פיננסית נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏29 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה בשם לקוח עיסקי. פניתי לשרות לקוחות 3 פעמים עקב אי קבלת מסנן של תמי 4. נאמר לי כי העניין ייבדק ויחזרו אלי. זאת התשובה שקיבלתי 3 פעמים ברצף.
בפעם הרביעית חזרה אלי נציגה בשם עדי ואמרה שהיא שולחת אלי אימייל עם טופס מיוחד שאני צריכה לשלוח על מנת שיטפלו בבעיה, אך להפתעתי הרבה לא, הגיע שום אימייל ושום טופס. פשוט שרות גרוע. אני לא מבינה למה אני צריכה להתחנן על מנת לקבל תשובה או התייחסות כלשהי. לא יתכן שכרגע משרד שלם לא יכול לשתות מים בגלל טעות טכנית של מחלקת משלוחים.
קבלת מסנן לתמי 4 פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה