הזמנת טכנאי |
נושא התלונה: |
יום שני 31 דצמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתמול ב 30.12.12 בשעה חמש אחה"צ, מכשיר התמי 4 החל לנזול. מיד התקשרתי לשרות לקוחות שכבר היה סגור. (!!!)
בשמונה בבוקר למחרת התקשרתי לתמי 4 וביקשתי להזמין טכנאי בגלל נזילה. המכשיר לא ניתן לשימוש וכבר מאתמול כבוי לגמרי.
הבחור שדיבר איתי ציין שלא יוכל להגיע טכנאי היום וגם לא מחר, רק ביום רביעי (המכשיר לא עובד כבר מיום ראשון). ציינתי שזה לא מקובל עלי. הרי אני משלמת שרות שנתי ומצפה לא להיות מנותקת ממים לכל כך הרבה זמן.
כשהבנתי שאין לי הרבה מה לעשות חוץ מלהתעצבן, שאלתי מתי אפשר ביום רביעי, הבחור ציין שעות פנויות מהבוקר עד הערב. ציינתי שלא אוכל בשעות הבוקר (עובדת) אלא רק החל משתיים בצהריים. הבחור אמר שינסה בכל אופן להקדים את השרות למחר (שלישי) ויחזור אליי.
שאלתי אותו לפני שניתקנו אם אנחנו קובעים לרביעי ואז הוא יודיע לי בהמשך אם הקדימו או לא, והוא אמר "לא. אני בכל אופן אחזור אלייך".
בשעות הצהריים חזר אליי אותו בחור ואמר שלא הצליח להקדים אז נאלץ לקבוע ליום רביעי...אולם, יש טכנאי פנוי רק בשעות הבוקר המוקדמות. הזכרתי לו שאמרתי שאני עובדת ואני יכולה רק החל משתיים בצהריים....מכיוון שלא שיריין לי טכנאי בשעה שרציתי בשיחתנו בבוקר, בשיחתנו הבאה בצהריים כבר לא היה טכנאי בשעה שרציתי.
אני בדרך כלל לא מתלוננת על שרות לקוי, הפעם זה ממש מעצבן אותי. האם אני צריכה לחכות עד יום חמישי???? 5 ימים בלי מכשיר מים?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
טכנאי דחוף!!! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|