פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי להתנתק מהשירות הובטח שיבוצע מיידית ובפועל לא בוצע נושא התלונה:
פלס בילי שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏26 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/12/2012 יצרתי קשר עם עלמה ממוקד לקוחות של תמי 4,
ביקשתי להתנתק מהשירות ולא לחייב אותי בתשלומים החל מינואר 2013 הובטח לי שיבוצע ושלא אחוייב מתאריך 01.01.2013 והילך בתשלומים חודשיים בסך 43 ש"ח . בפועל ההבטחה לא קויימה , בדיווח חברת האשראי מתאריך 01.01.2013 חיובתי בניגוד להבטחה מפורשת של עלמה משירות לקוחות של תמי 4 . דיברתי עם חברת האשראי והם לא קיבלו כל פניה מתמי 4 לבטל חיובים של ינואר או חיובים עתידיים בכלל
אוגמת נפש וחוסר אמון בחברת תמי 4 סוג הנזק :
החזר כספי של חיוב 01.2013 והפסקה מיידית של החיובים העתידיים פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוחה טופלה על ידי נציג קשרי לקוחות,
לבחירתה מסלולה בוטל וחשבונה יזוכה.
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה