פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול עם בעיה חוזרת. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במכשיר הפמילי שבביתי ישנה נזילה מאסיבית מחלקו התחתון של המכשיר עד כדי כך כשקמנו בבוקר כל המטבח היה מוצף מים, היום הגיע טכנאי שהחליף חלק והבטיח שהבעיה נפתרה אך ציין להשאיר מגבת מתחת למכשיר רק לשעה הקרובה ( כנראה כדי שיספיק להתרחק) לאחר שהבנו שהבעיה נותרה התקשרנו חתמי 4 ולא היה מענה במשך 40 דקות.
אני דורש החלפה מיידית של המכשיר , יש לנו 2 תינוקות בבית שניזונים מסימילאק והתמי 4 נרכש למטרה זאת, לא נוכל לסבול בעיה חוזרת שוב.
חוסר מקצועיות סוג הנזק :
החלפת מכשיר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה שבוצעה עם הלקוח מסר כי התקלה התסתדרה תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה