פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
טויזנר אלי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מכשיר תמי-4 כבר 8 שנים ואני נמצא במסגרת ביטוח של החברה
בשנתיים האחרונות המכשיר לא מפסיק להתקלקל בתדירות של-4 -6 פעמים בשנה
כל תקלה גורמת להשבתת המכשיר למספר ימים כיוון שעד ששולחים טכנאי עוברים כמה ימים וכל ביקור של טכנאי מצריך אובדן שעות עבודה מבחינתי.כך שלמעשה חודש בשנה המכשיר מושבת .
דברתי עם מנהל שרות הלקוחות וגם עם נציג פניות הציבור של החברה (גב' שני בסון) כדי לפתור את הבעיה והבטיחו שיעשו כן אך עד היום לא עשו דבר אני עדיין עם מכשיר מקולקל משלם ביטוח ולא מצליחים לתקן אותו וגם לא רוצים להחליפו למרות שאמרו שיעשו כן
החלפת המכשיר התקול באופן מיידי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
טכנאי ביקר וטיפל בתקלה כמו גם דווח מה מהותה וכיצד טופלה. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה