פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני רכשתי ב 9.7.12 מכשיר תמי 4 פמלי משטראוס מים. בחוזה נאמר לי שכל חצי שנה אני צריך לקבל סנן מים ונורה בתשלום נוסף של 250 ש"ח. בחודש 11 ירד לי התשלום על סנן המים. לאחר כשבועיים יצר איתי קשר נציג של חברת הדואר כדי להביא לי את המשלוח נאמר לו ע"י שאני לא נמצא כרגע בבית ואין לי אפשרות לקחת את החבילה. השליח של הדואר אמר לי שהוא יהיה איתי בקשר כדי להגיד לי מתי יוכלו להביא לי את זה שוב. אף אחד לא חזר אלי כשבוע וחצי לאחר השיחה. אני פניתי לתמי 4 לשירות לקוחות נאמר לי ע"י נציגה שעד סוף חודש 12 יצרו איתי קשר כדי להגיד לי מתי זה יגיע. המתנתי בסבלנות עד 28.12 ולאחר שראיתי שלא יצרו אימי קשר התקשרתי שוב לשירות לקוחות הנציגה אומרת לי להפתעתי שהחבילה נמסרה כבר למישהי בשם שימרית שחתמה על החבילה. למרות שהסברתי לה שאני לא מכיר בחורה בשם שימרית ואפילו אין לי שכנה בשם הזה ואיך הם נותנים חבילה שאני שילמתי עליה למישהי חוץ ממני או אישתי. ( אני חושב שזה לא תקין שנותנים חבילה מחברה כמו שטראוס מים ללא בדיקה של מי הלקוח לפי ת.ז או פרט מזהה אחר). הנציגה אמרה לי שתשלח לי למייל טופס שאני צריך לחתום עליו שלא קיבלתי את החבילה לאחר שהסכמתי לקבל את הטופס ולחתום עליו למרות שאני חושב שזאת פשלה שלהם. עד יום ראשון 30.12 בערב לא קיבלתי את הפקס התקשרתי שוב לשירות ונאמר לי שישלחו שוב, כמובן שלא שלחו התקשרתי שוב ביום שני 31.12 וכמובן שעדין לא שלחו. ב 3.1 קיבלתי את הטופס למייל חתמתי עליו. ב 4.1 התקשרתי שוב לשירות לקוחות כדי לבדוק שהגיע אליהם הנציגה שטיפלה בי לא היתה ואמרו לי להתקשר יום ראשון למרות שהסברתי לנציגה שאני עובד ואני לא יכול לדבר, אני לא מבין למה היא לא טיפלה בי. במהלך כל השבוע התקשרו אלי פעמיים בשעות הבוקר התקשרתי שוב ושוב ואמרתי להם שאני לא יכול לדבר עד השעה 16:00 כי אני בעבודה ואני מבקש שיחזרו אלי אחרי השעה 16:00. לפי מה שאני יודע השירות שלהם עובד עד השעה 17:00 ואין שום סיבה שהם לא יחזרו אלי. ובנוסף רשמתי להם מספר נייד של אישתי שהיא כן יכולה לדבר ולא ניסו אפילו להתקשר אליה. מאז עבר כבר שבועיים אף אחד לא יצר איתי קשר לא קיבלתי את הסנן מים והנורה ששילמתי עליהם בהו"ק כבר לפני חודשיים. אני לא חושב שזה שירות שצריך לתת ללקוח ובמיוחד לא מחברה כמו שטראוס מים. כמו כן יש לי את כל השיחות מוקלטות.
תודה רבה.
בזבוז זמן, טרטור סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
* שם ותפקיד:
ללקוח סופקו החלפים , נושא הוכחת חתימה הוסבר במעמד השיחה עמו תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה