פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.1.13 הצטרפתי לשרות תחזוקה למתקן תמי 4. יומיים לאחר מכן ביקשתי לבטל את העסקה. נציגה מסרה שהעסקה בוטלה ושכמובן לא יגבו כסף. את כרטיס האשראי לא ביטלו וכבר גבו סכום ראשון של 49 שלמתוך 36 . יש לציין כי ביקשתי לוודא שכרטיס האשראי שלי הוסר ממערכות המחשב גם כמה ימים אחרי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על שרות שלא סופק והפסקת שימוש בכרטיס אשראי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
נציגת המכירות שוחחה עם הלקוחה עדכנה אותה בהליך הזיכוי וסטטוס. תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה