אי קבלת שירות בגלל טעות של תמי 4 - מחדל! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
הבוקר התקשרתי לשירות לקוחות שלכם עקב תקלה בהוצאת מים קרים מהמתקן.
בש"ל הנחו אותי לנתק את המכשיר מהחשמל, להוציא את נורת ה- UV- ללא הועיל,
באותה שיחה, הפנו את תשומת ליבי לחוב שקיים. כששאלתי במה מדובר, אמרה נציגת השירות שאין לה פרטים בעניין והיא תעביר את הטיפול למח' הגבייה.
לאחר נסיוני לטפל בתקלה (מה שלא צלח), התקשרתי שוב לש"ל לקבלת עזרה.
שני הנציגה טענה שאינה יכולה לתת לי שירות בגלל החוב, הסברתי לה שאינני יודעת מהי סיבת החוב, ואשמח שתעביר אותי למח' גבייה כדי להסדיר את העניין - לקבל שירות...
הועברתי למח' גבייה, ושם סיפרו לי שהחוב הוא בגין ביקור טכנאי - שציינו בפני שוב ושוב שהוא
ללא חיוב. הטכנאי שהיה פה הוציא בטעות חשבונית על סך 300 ומשהו שקל (אם לא טועה קוראים לו איתמר)- אמרתי שאני לא חותמת כיוון שאמרו לי מפורשות שהחלפת הפיה ללא חיוב- הטכנאי דיבר עם מישהי ממוקד הטכנאים שלכם, כיוון שלא היתה אפשרות להדפיס חשבונית ללא חיוב, כתב הטכנאי בכתב
ידו כי השירות ניתן ללא עלות וכי לא יגרור אחריו שום חיוב. רק לאחר התחייבותו, הסכמתי לחתום.
(הוא לא היה יכול ללכת ללא חתימתי). כשביקשתי ממלי ממחלקת גבייה שתעביר אותי למחלקת פניות,
טענה כי אין לה אפשרות לעשות זאת, היא תפתח פנייה והם יצרו איתי קשר מתישהו.
הסברתי לה שהעניין דחוף כי יש לנו 50 עובדים שאין להם מי שתייה, שאתם, כחברה, לא מוכנים לתת
שירות בגלל טעות שלכם!!!!!
זהו מחדל, אבקש את תגובתכם בהקדם האפשרי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|