פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי להתנתק מהשירות ולמרות הבטחות חוזרות ונשנות להחזר כספי לא בוצע נושא התלונה:
פלס בילי שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתנתק מהשירות של תמי 4 . נציגת תמי 4 עלמה הבטיחה לי שחיובי . אחרי תלונה באתר תלונה יצר איתי קשר נציג תמי 4 בשם שחר לוי מנהל שירות לקוחות והבטיח לזכות את כרטיס האשראי שלי ., בפועל גם הבטחה זו לא קויימה וחברת תמי 4 ממשיכה לחייב אותי והזיוי שהובטח איננו מתבטא בחשבון האשראי שלי
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בשיחה עם הלקוחה הוסבר הליך זיכוי , ומשך הטיפול .
לקוחה זוכתה
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה