|
|
|
|
|
|
ביקשתי להתנתק מהשירות ולמרות הבטחות חוזרות ונשנות להחזר כספי לא בוצע |
נושא התלונה: |
פלס בילי |
שם/כינוי: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביקשתי להתנתק מהשירות של תמי 4 . נציגת תמי 4 עלמה הבטיחה לי שחיובי . אחרי תלונה באתר תלונה יצר איתי קשר נציג תמי 4 בשם שחר לוי מנהל שירות לקוחות והבטיח לזכות את כרטיס האשראי שלי ., בפועל גם הבטחה זו לא קויימה וחברת תמי 4 ממשיכה לחייב אותי והזיוי שהובטח איננו מתבטא בחשבון האשראי שלי
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
בשיחה עם הלקוחה הוסבר הליך זיכוי , ומשך הטיפול .
לקוחה זוכתה |
תגובה: |
* |
פתרון: |
|
|
|