פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר לא תקין נושא התלונה:
אשכנזי הילה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הרומן עם תמי 4 החל לפני מספר שנים.
היה לנו את מכשיר הפמילי היינו מרוצים מאוד. לפני כ-4 חודשים החלו להתקשר משירות הלקוחות של החברה על מנת לשכנע אותנו "לשדרג" למכשיר הפרימו. בסופו של דבר השתכנענו וקנינו אותו.
ומאז הסיפור מסתבך: עם קבלת המכשיר שמנו לב כי רק הלחצן של כוס מים קרים לא רגיש במיוחד בלשון המעטה בהשוואה לשאר הלחצנים כלומר רק בפעם השלישית רביעית הוא בכלל מגיב...
מעצבן מאוד במיוחד לאור העובדה ששלימנו ממיטב כספנו (ועדיין משלמים).
הזמנו טכנאי שהחליט שצריך להחליף פאנל לחצנים, החליפו, והבעיה עדיין לא נפתרה.התקשרנו ושוב שלחו טכנאי שאמר שיחליפו לנו למכשיר חדש, הוחלף המכשיר, המתקין ראה במו עיניו שעדיין הלחצן לא מגיב בפעם הראשונה וגם לא השנייה. התקשרנו שוב הגיע שוב הטכנאי שראה את התקלה והתקשר לראש צוות שלו לשאול מה לעשות(סיפור לו את השתלשלות העניינים) הראש צוות אמר שככה המכשירים הללו ועוד אנשים מתלוננים אבל רק לנו זה מפריע במיוחד ואין לו מה לעשות יותר!!!!
אם כך הדבר אז למה בכלל החלפתם פאנל, החלפתם מכשיר??? הרי ככה המכשיר לא???
חשוב לציין שמה שבסך הכל ביקשנו זה לא החזר מוצר והחזר כספי, אלא שיחליפו לנו לפמילי ויזכו אותנו על ההפרש.... לטענתם המכשיר תקין למרות שהטכנאי במו עיניו ראה את התקלה.
אנחנו עדיין רוצים לצאת מרוצים ומקווים שנצליח
החלפה למכשיר פמילי וזיכוי על ההפרש פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה