פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות על הפנים! נושא התלונה:
גולדשטיין יונית שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר גורם לקצר במערכת החשמל הביתית. פנינו ביום רביעי 20/3 בבוקר מוקדם לגבי התקלה, אך הם מוכנים לשלוח טכנאי רק ביום שני! מדובר על ערב חג, במשפחה עם 9 נפשות, אשר מארחת לליל הסדר אורחים...
כמו"כ שוכנענו ע"י החברה שאם יש תמי 4 - אין צורך בקומקום חשמלי... מה עושים עכשיו?! בלי מים חמים להכין לתינוק את המטרנה שלו, בלי מים לשתיה ובלי דברי עזר....?!
למה צריך לחכות כמעט שבוע, ביקשנו לשוחח עם המנהל, אבל נאמר לנו שהוא יחזור תוך 48 שעות!?
מה הרעיון? למה לשכנע לקנות הם יודעים ולתת שירות של טכנאי צריך לחכות בערב חג כ"כ הרבה זמן!?
טכנאי! ומהר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה