שירות לקוחות על הפנים! |
נושא התלונה: |
גולדשטיין יונית |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המכשיר גורם לקצר במערכת החשמל הביתית. פנינו ביום רביעי 20/3 בבוקר מוקדם לגבי התקלה, אך הם מוכנים לשלוח טכנאי רק ביום שני! מדובר על ערב חג, במשפחה עם 9 נפשות, אשר מארחת לליל הסדר אורחים...
כמו"כ שוכנענו ע"י החברה שאם יש תמי 4 - אין צורך בקומקום חשמלי... מה עושים עכשיו?! בלי מים חמים להכין לתינוק את המטרנה שלו, בלי מים לשתיה ובלי דברי עזר....?!
למה צריך לחכות כמעט שבוע, ביקשנו לשוחח עם המנהל, אבל נאמר לנו שהוא יחזור תוך 48 שעות!?
מה הרעיון? למה לשכנע לקנות הם יודעים ולתת שירות של טכנאי צריך לחכות בערב חג כ"כ הרבה זמן!?
|
טכנאי! ומהר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|