פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול ששני טכנאים לא הצליחו לתקן ושירות מתחת לכל ביקורת - מעוניין להרים מיזם " החוויה שלי עם תמי 4 " נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
המכשיר, שמתקלקל כל שנה, כבר לא תקין כמעט חודש ימים, ממש כך. המכשיר התקול ( תקלה חוזרת ), לא מקרר את המים (תקלה 3,4 ). בפעם הזאת, הגיעו כבר שני טכנאים שונים בשני ביקורים שונים לתקן את הבעיה ללא הצלחה. החברה "הועילה בטובה" לקבוע לי המתנה ובזבוז זמן נוסף לעוד כשבוע ימים.
הודעתי שאינני עובד בחברה וכי ביתי אינו המעבדה שלהם וכי אינני מתכוון לבזבז זמן נוסף הרחק מעבודתי שוב.
הצעתי שהם יחליפו את המוצר התקול באחר או שייקחו את המוצר, יתקנו ויחזירו או שיקבעו את הביקור לאור כל האמור לעיל לשעת צהריים מאוחרת ( 16:00 ואילך ). הם הודיעו שהם לא יחליפו את המוצר, כמו כן הם לא מסוגלים לתת שירות בשעה כה מאוחרת. וכן, אין להם אפשרות לקחת את המוצר, לתקנו ולהחזירו "מאחר ואין להם מעבדות".
אי לכך, ביקשתי לוותר על חוזה השירות ולקבל זיכוי על המסנן והנורה ( ששימשו בעיקר את הטכנאים שלהם בניסיונות התיקון הלא מוצלחים של המכשיר בחודש האחרון ) וערכת האחריות ( העתידית אשר החלה ביום 1.3.13 ) ולסיים את התקשרותי איתם, תגובתם הייתה, "כי הם לא מעוניינים לזכותי בסכומים אילו וכי במידה ואני אינני מתכוון להמשיך את הסכם השירות ( כרי, לא מעוניין להמשיך לשלם בעתיד על מסננים ונורות נוספים ) הם גם לא יתקנו את המכשיר על אף ששילמתי עבור שנת שירות תיקונים מלאה ( עד יום 1.3.14).
בכוונתי להוציא מכתב מסודר להנהלת החברה, שעל פי כמות התלונות באתר, כנראה שלא יופתעו מקבלת מכתב שכזה.
במידה והעניין לא יסתיים לשביעות רצוני, בכוונתי לבחון אפשרות לתביעה בגין הרשלנות והנזקים שנגרמו כתוצאה מרשלנותם.
אני חושב שיש מקום לבחון אפשרות לייצר קליפ קצר של כל מאות האנשים הלא מרוצים שיספרו על חוויתם עם תמי 4, לערוך אותו ( אני מוכן לתרום מזמני לשם כך וכמו כן גם את אחד מחדרי העריכה שברשותי ) ולעלות לפייסבוק ליו טיוב וכו', וזאת בכדי לעלות את עניין השירות של תמי 4 ואיכותו לסדר היום בכדי שכל קונה פוטנציאלי יידע מה הוא טיב השירות העתידי אותו הוא עתיד לקבל.

המוצר שרכשתי הוא תמי 4 פרימו בין כשנתיים - עד היום הגיעו 4 טכנאים לטפל בו.

אני חושב שיש מקום לנסות ולהרים את מיזם "החוויה שלי עם תמי 4" - אם גם אתם חושבים כך, אתם מוזמנים ליצור איתי קשר במייל: [email protected]

חג שמח,


מיכאל
עוגמת נפש ונזק כספי סוג הנזק :
החלפת המכשיר ללא כל דיחוי או לחילופין זיכוי מלא על קיט השירות האחרון מיום1.3.13 והפסקת ההתקשרות עם הגוף הנ"ל פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה