פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב, יחס מזלזל אי עמידה בתיאום צפיות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
יוני נתניהו אור יהודה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום:
חברת תמי 4 מורידה מחשבוני בכל פעם חודש מראש (לפני מועד החלפת הסנן והמנורה) סכום לא מבוטל של 558 שח ללא קבלת המוצא בפועל.
בפנייה אליהם נאמר לנו כי אלה תנאי הביטוח.
הוסבר כי הסכום מאוד גבוה ויש להודיע על החיוב לפני, כמו כן לקבל את המוצר בזמן.
ביקשנו לבטל את החיוב כי מועד החלפת הסנן הוא בעוד חודש וחצי.
הפקידה או הנציגה מיהרה לבטל את הביטוח ולהבטיח כי תוך 7 ימי עסקים יחזרו אלינו.
בשיחה נוספת שאני ביצעתי מול נציגה בשם עליזה מצוות הדר ניתקלתי באטימות, יחס מזלזל וחוצפה.
ביקשתי להחזיר את הביטוח ולשוחח עם מנהל על ביטול החיוב.
לאחר שיחה קשה מאוד הובטח לי כי מנהל יחזור אלי ביום ראשון 31.3.13 עד השעה 11:00.
כמובן שלא חזר אלי מנהל, נציג, פקיד או כל גורם.
בקשתי היא חד משמעית:
1. ביטול חיוב 558 ש"ח.
2. שיחה עם מנהל על השרות הלקוי והחיוב ללא אספקה.
3.שיחה יסודית על עקרונות "הביטוח".

בברכה
נחי ייגר
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחת מנהל ופיצוי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה