פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בכרטיס אשראי עבור מוצר שלא התקבל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ב24/3/13 חויבתי בסך 244 ש"ח עבור משלוח סנן למכשיר תמי4 . השליח התקשר אלי הודעתי שאינני מעוניינת לקבל את הסנן ואכן החזיר לחברה . הדבר נרשם ותועד במחשב החברה. ב10/4/13 יצרתי קשר עם נציג שירות החברה בשם שלומי,שטען כי ידוע שלא קיבלתי את המוצר.אך,אין באפשרותו לזכות את חשבוני ,מכיוון שמישהו בכיר צריך ליצור עימי קשר. עד עתה הדבר לא בוצע. ביטלתי חוזה קבלת שירות מחברה זאת (דרך ישרכארט). אבקש לזכות את חשבוני במידי .כיצד יתכן שלקוח מחוייב על מוצר שלא קיבל? האם חשבון הבנק הפרטי שלי שייך לחברה? אבקש את עזרתכם בהשבת כספי,תודה מלכה ריציוול
כספי סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה