פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ויחס מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה על תמי 4, ולאחר שהגיע טכנאי שני, שגם הוא לא הצליח לתקן את התקלה, אני מגיעה לשבוע 2 ללא מים.
הבוקר הגיע לביתי טכנאי שהמליץ להחליף מכשיר, וטען שלא ניתן לתקן את התקלה...
מנהלת קשרי לקוחות ״שני״ הבטיחה שהבעיה תתוקן ביום שישי, ואם לא תטפל בזה באופן אישי.
יום שישי הגיע, הטכנאי הגיע, אך יצא מהבית ללא תיקון התקלה...
התקשרנו למוקד לבקש לדבר עם שני, אך למרות הבטחותיה, לא דיברה איתנו, ונאמר לנו מנציג כי תחזור אלינו תוך 48 שעות
היחס מבזה ומשפיל
העיקר שהחיוב החודשי, יורד מדי חודש בחודשו
אנחנו עדיין בלי מים ולא מוכנים לבטל את העסקה ולקחת את המכשיר...
באמת שאני כבר לא יודעת מה עוד נותר לעשות
באמת עדיף כבר לקנות שישיות מדי שבוע
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה