פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיית ג'וקים בתוך המכשיר נושא התלונה:
מאמא הדר מאמא שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב, שמי הדר מאמא תושב אשדוד.
אתמול הוזמן אליי טכנאי לאחר שמכשיר התמי 4 שברשותי הפסיק לקרר, לאחר שהטכנאי פתח את המכשיר, חשכו עיניו !!! המכשיר היה מלא בג'וקים, אני מדבר על מאות !!! דרשתי ממנו שייקח איתו את המכשיר אך הוא סירב בטענה שהוא לא רשאי לעשות זאת ועליי להתקשר למוקד השרות, לאחר 20 דקות המתנה ענתה לי נציגה שטענה שהבעייה היא לא במכשיר אלא בביתי, (כן, גם אני לא האמנתי....) ועליי להזמין מדביר או שניתנת לי האופציה לשדרג למכשיר אחר על חשבוני !!!! לאחר כשעה של וויכוח היא הבטיחה שמנהל יחזור אליי, אך גם מנהל זה הפנה את האצבע המאשימה אליי ואל ניקיון ביתי, דיברתי עם מספר גורמים בתוך החברה ולכולם הצעתי להגיע אליי הבייתה ולראות את המכשיר ובמקביל לבדוק בעצמם את ניקיון ביתי, מה גם שהתחייבתי שאם ימצאו תופעה דומה אחרת באחד ממכשירי החשמל שבירשותי, אני ייקח אחריות על הבעייה, אך הם מסרבים שוב ושוב, לא אכפת להם שבביתי יש מכשיר שלהם מלא בג'וקים וחרקים, שילדים קטנים שותים מהמכשיר (כולל תינוק בין 8 חודשים) זה לא יאומן איך תאגיד כמו שטראוס מתנער מאחריות, לא מעניין אותו שתינוקות שותים ממכשיר מלא בג'וקים !! לקחת כסף בכל חציון הם יודעים טוב מאוד, אבל לטפל בבעייה כ"כ קשה הם לא רוצים/יכולים, אני כמובן לא משאיר את המכשיר בבית (אף אחד מכם לא היה משאיר מכשיר מלא בג'וקים בביתו) אני זורק אותו לפח (דרשתי שייקחו אותו אך הם מסרבים). דרשתי לדבר ישירות עם המנכ"ל או עם נציג בכיר בחברה אך הם מסרבים, ביקשתי מהם אישור בכתב לכך שאין בעייה לשתות מהמכשיר אך הם מסרבים !! כוונתי לנצל את כל אמצעי התקשורת והמדיה על מנת להפיץ ולהציף את הבעייה עד שהם יתנו לי פתרון הולם !! איני יכול לתאר את אכזבתי מהתנהלות שטראוס בנושא זה, כנראה שאנשי המפתח בחברה לא מכירים את המושג "אחריות תאגידית", אני מבטיח שהם עוד יכירו.....

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה