פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
נתחיל בזה שזמן ההמתנה לקבלת שרות בתחום התחזוקה נע באזור ה20. דקות ליתר דיוק הזמן הקצר ביותר היה 18 דקות, בזמן שלרכישת מכשיר ענו לאחר דקת המתנה אחת.
חוסר מקצועיות של הטכנאים: היתה לי תקלה חוזרת 4 או 5 פעמים כשהטכנאי מנסה לשכנע אותי כי אני עושה פעולה לא נכונה.
בשיא החוצפה היום הגיע טכנאי שהקדים להגיע. לאחר 2 שיחות שלא נענו הטכנאי פשוט המשיך לדרכו, ואל תחשבו שלא ניסיתי לחזור אל המספר שחייג אלי, המספר היה של מרכז השרות שנעניתי לאחר 30 דק'.
לאחר שיחה תואמה לי הגעה חדשה של טכנאי ליום א'.
שרות לקוי לחלוטין סוג הנזק :
לדעתי צריך להעיר שם את שרות הלקוחות באופן מיידי. פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה