פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר חדש - מים מסריחים ומגעילים, טיפול לקוי, הטעיה,הסתרת מידע נושא התלונה:
פלג עלי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש יולי 2013 (אין ברשותי תאריך מדויק ) יצר עימי קשר נציג מכירות של תמי 4 שטראוס בשם רן והציע לשדרג את מכשיר התמי 4 שברשותי למכשיר עם עיצוב חדש , מאחר והייתי מרוצה מהמכשיר הישן שהיה ברשותי , השתכנעתי לשדרג את המכשיר לאחר שרן סיפר לי כי במכשיר החדש ישנה פייה נשלפת המאפשרת מילוי בקבוקי ליטר וחצי בנוחות מה שמאוד רלבנטי למשפחתי.תנאי העסקה סוכמו ואשרו על ידי טלפונית.
בתאריך 3 ליולי הגיע טכנאי והתקין את המכשיר החדש , להפתעתי גילית כי נושא הפיה הנשלפת לא קיים ולא נברא וגם הטכנאי התפלא על דברי נציג המכירות.
כמו כן התפלאתי לראות שבמכשיר החדש בניגוד לישן אין צג המראה את השעה , פונקציה שהייתה מאוד שימושית עבורי.
החל מהיום הראשון להתקנתו המים הקרים שסיפק המכשיר החדש היו מסריחים , ריח של ביוב ובעלי טעם גועלי ובלתי ניתן לשימוש.
לאחר תלונה טלפונית ראשונית הגיע טכנאי שהתקין מסנן בחלק האחורי של המכשיר והבטיח שאחרי כמה שטיפות מים תופעות הלוואי יעברו - התוצאה - ללא שינוי
לאחר תלונה טלפונית נוספת נשלח אלי בדואר מסנן חדש עם הנחיה לבצע עוד שטיפות - התוצאות - טעם המים היה נסבל למשך יומיים ומאז חזרו הטעם והריח הבלתי נסבלים מהמים הקרים.
סיכום התלונה
1. הסיבה בעטיה הסכמתי להחלפת המכשיר - הפיה הנשלפת - שקרית.
2. לא עודכנתי ע"י נציג המכירות על היעד צג עם שעה- הסתרת מידע מהותי.
3. מעל הכול - מים עם טעם וריח נוראיים וחודש שלם בקיץ שעובר ללא שילדי ואני שותים מים קרים.
החלפת מכשיר מיידית + פיצוי עבור עוגמת הנפש הבלתי מסתיימת והטיפול הלקוי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה