פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבקשה להתנתקות מזה כבר 4 חודשים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
מזה 4 חודשים שאנו מנסים להתנתק מהשירות של תמי 4
בפנייתי מתאריך 2.4.2013 שמעו את בקשתי בשירות לקוחות והבטיחו כי יעבירו את הפנייה אל קשרי לקוחות אשר היו אמורים לדבריהם ליצור עימי קשר בתום 7 ימי עסקים
משלא חזרו אליי בתום 7 ימי עסקים החל סבב מרדף נוסף ומסע התשה מפרך אל מול שירות הלקוחות אשר לא פסקו מלהתנצל על "הטעות" אך עדיין סרבו בתוקף להעביר אותי ישירות אל קשרי לקוחות
לכן נאלצתי לחכות עוד 7 ימים ולאחר 5 ימי עסקים חזרו אליי מקשרי לקוחות ודיברו עם בעלי אשר הותש בדרישות לתשובות לשאלות שלהם לפני ניתוק כגון : מדוע הינך מעוניין להתנתק ? אולי הינך מעוניין בשדרוג ? האם תוכל להעביר בעלות למישהו מחבריך או קרוביך ... ועוד שאלות אישיות ולא ענייניות .
בכל אופן נאמר לו כי על פי בקשתו השירות ינותק רק לאחר תום השירות כאמור : בתום התשלום הכפוי הם ייצרו קשר במייל על מנת "לתת הזדמנות" לחדש את מנוי האחריות ורק אז ינתקו במידה ולא נהיה מעוניינים להמשיך.
ברגע ששמעתי את הדברים מבן זוגי החל שוב מסע מפרך של נסיונות להשיג את שירות הלקוחות ומסע התשה כזה אינני מאחלת לאוייביי.
האמת , התייאשתי וחדלתי מלנסות עד ליום 22.7.2013
ביום הנ"ל החלטתי שאין אני מוכנה לוותר ופניתי אל השירות דרך הצ'אט וגם שם לא הפסיקו להתיש בשאלות והחל מסע הפחדות של מה יקרה אם לא תהיה לי אחריות למכשיר . סוף השיחה הייתה נציג קשרי לקוחות יחזור אל פנייתי בתוך 7 ימי עסקים שלפי מיטב חישוביי עברו כבר ממזמן. שוב אף אחד לא חזר והאיום הכפוי לחייב את חשבוני ללא אישור מרחף מעל ראשי .
שירות כל כך גרוע ודרקוני לא ראיתי מימיי .
אשמח אם תוכלו לעזור בנושא
תודה

עגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק השירות והפסקת החיובים לאלתר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה