פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמי 4- חוסר תיאום טכנאי כראוי גם לאחר שתואם טכנאי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שהמכשיר במשרדינו התקלקל ביום א', נאמר לנו שיגיע טכנאי רק ביום שלישי, ז"א יומיים ללא מים ועוד בחודש אוגוסט ל-50 עובדים בחברה, ועוד לקוחות ואנשים שונים המגיעים לפגישות במהלך היום. לאחר מריבות קשות, חזרה מנהלת, ואמרה שהטכנאי יגיע ביום שני בבוקר, שכמובן לא הגיע, כי לאחר בירור, הם פשוט לא רשמו או תיעדו את ביקור הטכנאי, ועדיין מתעקשים להגיע בשלישי.
השירות שלהם גם ככה מתחת לכל ביקורת, כך שממש בקרוב התשלומים על המכשיר מסתיימים והרעיון לעבור לחברה המתחרה נשמע ממש חכם, כי שם לפחות כך שמענו, השירות מהיר, נדיב, אמין וטוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה