פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פיית המים במתקן המים של תמי בר נושא התלונה:
mizrahi ezra שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחודשיים הבחנתי שבפיית המים במתקן המים של תמי בר הצטברה ירוקת.
מדי פעם אני מנקה את הפייה עם סמרטוט לח אבל הירוקת לא ממש מתרשמת מהעניין.
פניתי לחברת תמי בר והם הציעו להשתמש במלח לימון לניקוי הפיה. עשיתי כמצוותם – ונאדה, הירוקת ממשיכה.
פניתי פעם נוספת לנציג השירות של החברה ונאמר לי שיש להם פתרון לעניין, הם פתחו כיסוי לפייה שעלותו כ- 39 ₪.
טענתי שאין לי עניין בכיסוי הירוקת אלא בפתרון הבעיה.
נציגת השירות הציעה לשלוח טכנאי שיחליף את הפיה בפיה חדשה בעלות של 139 ₪.
סירבתי להצעה זו מפני שנראה לי שבעיית הירוקת היא בעיה שלא אמורה להיות קיימת במתקן שמספק מים וזה כנראה באג של המתקן (שמעתי גם ממשתמשים אחרים שאצלם קיימת אותה בעיה).

"נשלח אלייך טכנאי, הוא יחליף בחצי מחיר הסביר לי שאינו יכול לעשות בעניין שום דבר והצעתו תקפה עד סוף החודש הזה.
לסיכום:
ברור לגמרי שעניין הירוקת הוא באג של המכשיר.
כמו כן ברור לגמרי שכלקוח שמבצע את כל מה שמתחייב מהשימוש במכשיר, הזמנת מסנן, החלפת נורה, בזמן ותמורת תשלום, אינני סבורה שעלי לשאת בעלויות לפתרון בעיית הירוקת בפייה.
(אציין גם שאף אחד מטעם החברה לא הפנה את תשומת ליבי לאפשרות שתתכן הצטברות ירוקת)
היום 5.8.13 התקשר שוב נציג שירות וחזר על אותה הצעה שכמובן אינה מספקת מבחינתי.
כספי סוג הנזק :
הודאה באחריות למוצר פגום והחלפה חינם פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה