פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לא הגיונית לנציג שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
6.8.2013
שלום רב

ביום שלישי 6.8.13, (כנראה) בשעה 09.10 התקשרתי לתמי 4 כדי לקבל נציג ע"מ להזמין טכנאי.
המתנתי עד השעה 09.19 תוך כדי הכנת ארוחת בוקר ואז סגרתי והתקשרתי שוב.

ניסתי להתקשר שוב בשעה 9.20 הפעם בחרתי ללחוץ על מקש 2 כאילו אני מעוניינת לשדרג את המכשיר וב 09.21 ענה לי נציג ושמחתי להודיע לו שזה ניסיון לבדוק באיזה מהירות אני אקבל מענה אם ברצוני לפרנס את שטראוס. (הנסיון הצליח ללא ספק פחות מדקה)

הנציג התבלבל ונתן תשובה די מטופשת (ניתן אולי לשמוע אם השיחה אומנם מוקלטת) הוא מיהר להעביר אותי כביכול לנציג שרות מה שהחזיר אותי שוב להמתנה נוספת שבה אני כותבת את התלונה הזאת ב 09.31 ועדיין אני על המענה הקולי.

כשניסיתי לפני כשבועיים את האפשרות להשאיר הודעה התקשרה בשעות אחר הצהריים נציגה וכשלא נענתה השאירה הודעה להתקשר שוב. לא נעשה שום ניסיון אמיתי להתקשר שוב.

השעה עכשיו 09.34 ואני מסיימת את ההמתנה המייאשת כדי לסיים את כתיבת התלונה.

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
נציג יצר קשר עם הלקוחה כמו כן הוסבר כי ישנהאפשרות לתאם טכנאי בקליק דרך אתר האינטרנט תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה