פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי מכשיר פגום ומה לא נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
עד לפני שנה היה לנו את מכשיר התמי4 Family והיינו מרוצים לא היו בעיות מיוחדות.
התקשרה אלינו נציגה של תמי 4 והמליצה לנו לעבור למכשיר החדש תמי4 Primo בטענה שהוא יותר טוב בהרבה מהמכשיר שיש לנו ואין מה להשוות בכלל,השתכנענו (דבר שהתברר כטעות איומה)לאחר כמה ימים הגיע טכנאי והתקין את המכשיר החדש
לאחר שבועיים בתקופת הקיץ המכשיר הפסיק להוציא מים קרים דבר שיכול לקרות(כבר)
כמובן שנציגי מכירות יש המון אבל לקבל תלונות ולהזמין טכנאי אין בכלל.
לזמן טכנאי לבקעת הירדן(חום של 40 מעלות) ניתן רק לעוד כשבועיים.... ממש צחוק מלקוחות.אני תקוע עם מכשיר חדש ומקולקל ומשלם עליו 3200 שקל והוא בכללל לא עובד. לא צחוק מלקוחות עפרה שטראוס?
במקום לרכוש עוד חברה לכי ושפרי את השירות במה שקיים כי איבדתי בך את האמון.

אני רוצה לומר גם שאם לאחר חודש היו מסכימים לקחת את המכשיר החדש בחזרה הייתי ממשיך להיות לקוח מאוד מרוצה של תמי 4 עם המכשיר הישן אבל נשארתי עם החדש וזה מה שהפך אותי ללקוח ממורמר ולא מרוצה מהיום הראשון( לצערי הכסף לא גדל על העצים ולכן אני נאלץ לסיים את ההתקשרות עד תום ואז לברוח)
ההבדלים בין המכשירים הם
1.במכשיר הישן יש צג מול העיניים דבר שמאוד מקל על תפעול המכשיר
2.הזרימה של המים כמעט אותו הדבר
3.התחזוקה של הישן יותר זולה
אז כל מי שקורא תלונה זו באתר אל תתנו להם לעבוד עליכם
תעשו לכם כלל אם יש לכם משהו שעובד טוב אז למה להחליף
אה כן. אל תקנו מכשירים של חברות שלא נותנות שירות טוב תמורת כספכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
להכניס את מנכל תמי 4 לכלא פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה