פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן שירות/ אי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
דויד רונן שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שטראוס מים / תמי 4


בתאריך 19/8/2013 לאחר שנואשתי מלהמתין לשירות הלקוחות בטלפון (מעל 40 דקות)
נכנסתי לאתר האינטרנט של שטראוס מים והזמנתי טכנאי שירות לתאריך 23/8/2013 בין השעות 7:30 – 9:30.
בשעה 9:35 כאשר ראיתי שהטכנאי בושש להגיע, ניסיתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות אך לשווא.
לאחר כ 20 דקות של המתנה, ניתקתי והתקשרתי למכירות.
כמובן שבמכירות ענו לי לאחר כ 5 שניות !!!.
סיפרתי לבחור שענה לי כי הזמנתי טכנאי והוא לא הגיע, וזה ענה כי הוא אמור להגיע בין 7:30 ל 13:30. הודעתי לבחור כי אצלי בפרטי ההזמנה רשום 7:30 – 9:30, הוא ביקש רגע לבדוק.
כאשר הוא נכנס למחשב לבדוק את פרטי ההזמנה, לטענתו הזמנת הטכנאי הייתה רשומה למועד אחר.
הועברתי למחלקה אחרת לבירור.....
הבחורה במחלקת פיננסים טענה כי היא לא הכתובת והעבירה אותי למחלקת טכנאים.
שם ענתה לי בחורה בשם בת אל, ושם התחילה גם סאגת השקרים.

אני: בוקר טוב, אני מחכה מהבוקר לטכנאי והוא עדיין לא הגיע.
בת אל: אני רואה שביקשת לשנות את המועד.
אני: מה פתאום לא ביקשתי דבר כזה אני מחכה לטכנאי מהבוקר.
בת אל: ניסו להשיג אותך בטלפון, ולא הייתה תשובה, אז קבעו לך מועד חדש.
אני: מה זה ניסו להשיג?, הכתובת שלי מופיעה אצלכם ?, תיאמתי טכנאי ?, אם הוא היה מגיע הייתי פותח לו, לא צריך לנסות להשיג אותי אני פה !!
בת אל: היה אצלך טכנאי, לא היית בבית.
אני: בת אל, אל תתחילו עם השקרים שלכם, אני שונא שקרנים. אני בבית, לא יצאתי היום מפתח הבית ואף טכנאי לא היה פה.
בת אל: היה טכנאי ולא היית.
אני: תקשיבי, אני פה, את לא וגם טכנאי לא היה, עכשיו 10:15 – הטכנאי שלכם באיחור של 45 דקות. אם הוא לא יגיע בחצי שעה הקרובה אני אגיש תביעה לבית משפט.
בת אל: אתה רוצה לקבוע מועד חדש?
אני: לא אני רוצה שהטכנאי יגיע בדיוק כפי שביקשתי והוא כבר באיחור ורק לידיעתך על פי החוק מגיע לי פיצוי על כך.
בת אל: אז אתה לא מעוניין בהגעת טכנאי?
אני: אל תכניסי לי מילים לפה, ואל תרגיזי אותי יותר. אני לא אמרתי שאני לא מעוניין בטכנאי.
אני אמרתי שאני לא מעוניין במועד חדש ואני לא מעוניין לבטל את הטכנאי. אני רוצה שהטכנאי יגיע כפי שהזמנתי.
בת אל: זה לא אפשרי הו כבר עזב את האזור.
אני: זה כבר בעייה שלכם לא שלי. במידה והטכנאי לא יגיע כפי שסיכמתי/הזמנתי אגיש תביעה בבית משפט.

זהו תמצית השיחה עם נציגת שירות של חברה שכנראה שירות זה ממנה והלאה!!!
עדיין ממתין לטכנאי, ושהעורך דין שלי יחזור מחו"ל !!!
עוגמת נפש/כספי סוג הנזק :
מתן שירות + פיצוי כספי נדיב פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה