פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לא מספקת של תמי 4 לתלונה שלצערי לא הסתיימה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 6 לאוגוסט תוך כדי המתנה לנציג שרות של תמי 4 כתבתי תלונה על השירות הבלתי אפשרי.

בעקבות התלונה התקשרה נציגה ומשלא עניתי היא השאירה במענה הקולי הודעה להתקשר לכוכבית....

לא נעשה שום נסיון להתקשר שנית שלא כמו נציגי המכירות או השדרוג שטורחים לשוב ולהתקשר עד שיענו.

בסופו של דבר אחרי נסיונות שונים התקשר נציג וקבע איתי על זמן שיבוא טכנאי.

הנציג הגיע ביום ראשון 18.8 והסביר לי שיש להחליף את כל הפנל והוא ידאג שיתקשרו אלי לקבוע יום וכך היה.

בנתיים ביום שישי נפסקה פעולת הקירור של המים וכמובן לא היה טעם לנסות להתקשר.
אתמול יום ראשון 25.8 הגיע טכנאי שהביא איתו פנל כפי שנקבע.

הוא הסביר לי שאינו בקי בחלק הזה של המכשיר, ניסה להפעיל את פעילות המים הקרים וסיכם איתי שיודיע למי שצריך כדי לשלוח טכנאי שיתקן את הדרוש תיקון.

לשם שינוי הייתי כל היום ליד הטלפון ושום דבר לא קרה.

היום בשעה 15.50 התקשרתי לתמי 4 במחשבה שבשעה כזאת כבר ירד הלחץ ושוב המתנתי 15 דקות ולבסוף השארתי את מספר הטלפון שלי.

זה ישמע מוזר שלמרות מסע מיגע זה אני מאד מרוצה מהמכשיר.


תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה