פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כולם צוחקים עם הכסף שלי כל הדרך ... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חשבתי שאוכל להצטרף לכותבי המחמאות , אך לצערי לא כך המצב.
ב6.8.13 פניתי אליכם בתלונה על תמי 4. התגובה הייתה שנציג יצר איתי קשר.
אם להתקשר ולהשאיר הודעה קולית המבקשת ממני לטלפן לכוכבית ... זה נקרא ליצור קשר אז כך נראה ההמשך.
אחרי ניסיונות כושלים סוף סוף התקשרה נציגה והטכנאי שהגיע ב 18.8.13 הודיע לי שצריך להחליף את כל הפנל והוא התקשר וביקש לשלוח טכנאי שאומנם דאג שיצרו איתי קשר.
נציגה שה"צליחה" למצוא אותי קבעה איתי על טכנאי שיבוא להחליף את הפנל ביום ראשון 25.8.13
בינתיים ביום שישי 23.8.13 (עברו שלושה שבועות) המים הקרים הפכו חמים (אוגוסט).
הטכנאי שהגיע להחליף את הפנל אמר שהוא לא מתעסק בחלק הזה וצריך להזמין טכנאי אחר הוא אמר שהוא יודיע על כך לחברה.
הוא לא הודיע ושוב נאלצתי לחזור על המסע בתלונה הראשונה.
טכנאי שהגיע ב 1.9.13 החליף מה שנראה שצריך מילא גז והמים התחילו להתקרר והיה מאד נעים.
10בשעותת הערב כ שעות אחרי לכתו מלאתי כוס במים קרים וקיבלתי מים פושרים. (נכון לא חמים אבל עדיין לא קרים).
נכון שאני גמלאית אבל זה לא אומר שהבידור היחיד בחיי הוא להתעסק עם מכשיר מים.
אני לא יודעת באיזה מילים לסיים את התלונה הזאת מלבד המחשבה שאולי שטראוס מים זה לא ממש תמי 4 שהכרתי כמה שנים.
עלבון סוג הנזק :
להביא את המכשיר למצב תקין או אולי להחליף באחר פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה