|
|
|
|
|
|
בקשת שיחה עם מנהל |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפניי כחודש וחצי יתקשר אליי נציג שירות והציע לי מכשיר חדש ומשודרג הסכמתי לרכישת המכשיר. בדיעבד יתברר לי שהמכשיר הוא דגם ישן יותר מהמכשיר שקיים אצלי.
ביקשתי שיבואו לקחת את המכשיר וביקשתי לדבר עם מנהל שירות רק היום אחריי כמעט כחודש באו לקחת את המכשיר ומנהל טרם דיבר עימי.
אני מבקשת שמנהל שירות יועיל ליצור עימי קשר בשביל לשמוע את דבריי ולשפר את השירותם.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|