|
|
|
|
|
|
שירות תמיכה בעיתי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בערב חג סוכות (יום ד) חזרתי מחול, לצערי במכשיר התמי 4 החדש (3 חודשים) התגלתה תקלהולא ניתן להוציא מים. פניתי לשירות לקוחות בשישי בבוקר, הנציג אמר שטכנאי יהיה זמין רק ביום שני אחר הצהרים .
אמרתי שזמן כה ארוך ללא מים לא מקובל והוא הבטיח לנסות ולהקים.
ביום א קיבלתי טלפון משירות הלקוחות - כל הכבוד חשבתי בליבי אך לנציגה (הפחות אדיבה) היתה בשורה אחרת - הטכנאי של החברה חש ברע ולא יוכל להגיע ביום ב'. ניתן לדחות להמשך השבוע (שאלתי האם בחברה יש רק טכנאי אחד לא נענתה)
ביום ג' נהיה כבר שבוע ללא מכשיר. אנחנו יכולים להיות במצב הזה גם בלי לשלם כ140 שח לחודש.
הציפייה מחברה גדולה כמו שטראוס היא לשרות על רמה
ביקשתי שמנהל יחזור אלי לביטול העיסקה - עדיין ממתינה !
|
טכנאי זמין, פיצוי, ביטול עיסקה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
תמי 4 שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|