פרטי התלונה

תלונות תמי 4

תלונות משקאות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול ושירות רע. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי (17/7 ) רכשתי מכשיר תמי 4 טאצ׳
מאז היו אצלי 4 טכנאים (!)
1. ב 23/7 (6 ימים אחרי ההתקנה) כיון שהלחצנים לא הגיבו
2. ב 30/7 החליפו מכשיר כי המכשיר היה תקול..
3. ב 12/8 בגלל טעם נוראי וריח של ביוב שעלה מהמים (הטכנאי התקין סנן נוסף)
4. ב 18/9 היה טכנאי שאבחן שהלך למכשיר גוף החימום.. !
מאז שרכשתי את המכשיר ביליתי שעות עם נציגי שירות בטלפון
ובזבזתי שעות עבודה בכל פעם מחדש בכדי לחכות לטכנאים
השיחה האחרונה שקיימתי עם נציג שירות היתה ביום שלישי האחרון (17/9 יום לפני ערב החג) בעקבות זה שהמכשיר הפסיק להוציא מיים חמים ורשם ״תקלה מספר 08״
קראתי את כל ספר השירות ואין שם זכר ל״תקלה מספר 08״ !!
השיחה ארכה 50 דקות במהלכן התבקשתי שוב ושוב לנתק ולחבר את המכשיר לחשמל (מה שכמובן לא עזר) לבסוף נציג השירות היקש לתאם לי טכנאי לראשון בערב או שני בבוקר בשבוע שאחרי !
כשהתיישבתי וביקשתי לדבר עם מנהל הוסבר לי ש״כרגע כל המנהלים עסוקים״ וגם הוא יחזור אלי בשבוע שאחרי (אחרי החג)
אחרי תחנונים רבים שלא אשאר בחג ללא המכשיר הגיע אלי טכנאי שאיבחן שגוף החימום במכשיר הלך !!!!
המכשיר בן חודש וחצי !!!
ארבעה טכנאים, שעות של שיחות עם נציגי שירות שרחוקים מלתת שירות אמיתי, וארבע פעמים שהייתי צריכה לבזבז שעות עבודה יקרות !
אינני מעוניינת במכשיר שהולך לו הגוף חימום אחרי חודש וחצי !!!
פעמים קודמות שדיברתי עם נציגי שירות הם התנצלו ואמרו שיאריכו את תוקף האחריות (לא ברור לי מה זה אומר) ואף אמרו שישלחו שובר לארוחת בוקר....
כל מה שרציתי היה מכשיר מיים תקין..
הבוקר בעקבות רישום בפייסבוק חזרה אלי מישהי שהציגה את עצמה כמנהלת שירות לקוחות ובמשך 20 דקות של שיחה הסבירה לי למה כל אחת מהתקלות הינה הגיונית ו״יכולה לקרות בכול מוצר״!!
לגברת לא נשמע מוזר שמוצר בן חודש וחצי עבר כבר 4 טכנאים!
היא הציעה לפצות איתי בשנת שירות (שעלותה היא 85 שקלים.)..
הגברת שלחה אלי אף מייל בדבר ״הסכם שירות״ קראתי אותו בעיון ולא הבנתי איך הוא תומך במה שנאמר בשיחה.
כל שאני מבקשת הוא להחזיר אל חברת תמי 4 את המכשיר שגרם לי להפסד שעות עבודה, כסף, זמן יקר, שיחות טלפון ועוגמת נפש רבה !
לשאלתה של שני מה הם יכולים לעשות בכדי לשפר את הרגשתי השבתי שהמינימום שאני מבקשת הוא להחזיר את המכשיר הזה ולקבל במקומו מכשיר פמילי רגיל (שאף זול יותר ואמין יותר) אל היא סרבה בתוקף.
השיחה עם הגברת מוקלטת (לדבריה) אשמח אם תשמעו את ההקלטה ואשמח לשלוח את המייל המוזר שקיבלתי.
אני חשה זלזול ועלבון.
עוגמת נפש רבה סוג הנזק :
מבקשת להחליף את המוצר הפגום המכשיר הפמילי פתרון נדרש :

תמי 4 שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה