פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי במקדונלדס סניף תחנה מרכזית חדשה בת"א נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תחנה מרכזית ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון ה15.7 הלכתי עם משפחתי (אישתי ושני ילדי) לאכול בסניף תחנה מרכזית בת"א (קומה 4) של מקדונלדס. הזמנו 4 ארוחות מבוגרים (ילדי בני 15 ו16) והתיישבנו לחכות. לצערי הרב לא נהנו בכלל מהאוכל, מדוע?
ראשית, זמן ההמתנה בקופות היה ארוך מאוד, חיכיתי כמעט 7 דקות לדעתי עד שטיפלו בי, שנית כשכבר כן טיפלו בי, הקופאית עשתה כל הזמן טעויות בהזמנה, הגדילה ארוחות שלא ביקשתי והלא הגדילה את מה שביקשתי, לא הוסיפה פוטטו כשביקשתי ושמה לי קרח בכוס למרות שביקשתי במפורש לא, וחמוצים ברויאל למשל, למרות בקשה מפורשת שלי שנאמרה 3 פעמים. ההמבורגרים עצמם כאמור לא היו לפי הבקשה המדוייקת שלי, ובלי גבינה (למרות שביקשתי גם את זה) עקב העובדה שהיא עשתה לנו טעויות בהזמנה, את הצ'יפס קיבלנו אחרי שכבר כמעט סיימנו לאכול את ההמבורגר, וכל ההנאה של אכילה של ארוחה מלאה, נהרסה לנו. רציתי לציין גם במאמר מוסגר שכשבאתי לקנות גלידת פיצוץ כקינוח, היא הייתה כמעט נוזלית, כנראה עקב הלחץ שהיה שם קודם.
בתכל'ס, נורא התאכזבתי מהשירות שקיבלתי, ומרמת האוכל ומהירות ההגשה. מיותר לציין שעקב הזמן הרב שלקח לי עד שקיבלתי את הארוחה, כבר ויתרתי על לגשת לקופה ולבקש שיכינו לי למשל את הרויאל כמו שרציתי במקור.
גם אשתי והילדים - היו מאוד מאוכזבים
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם על הארוחה שממנה כלל לא נהנינו. פתרון נדרש :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה