יחס מזלזל מצד הנהלת המקום |
נושא התלונה: |
יום ראשון 08 אוקטובר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תחנה מרכזית באר-שבע |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
שלום רב, אני חייל בצבא ומדי שבוע אני נוסע דרך באר שבוע לבסיס, לפני כחודש בערך הייתי בסניף מקדונלדס בתחנה מרכזית וקניתי גלידת סנדיי. אני כמעט כל שבוע יושב לאכול בסניף הזה. אך משום מה כל פעם אני מרגיש אישזהו זלזול בשירות שניתן שם. כאשר קניתי את הגלידה, ראיתי שלא כל הכוס מלאה וביקשתי למלאות אותה, אך נעניתי בשלילה ע"י מנהלת המשמרת. שטענה שהם לא ממלאים וזה המילוי שמקבלים בגלידה, אמרתי לה שלא שווה לי לשם מחיר כזה כאשר אני לא מקבל את הגלידה בשלמותה, אך ללא כל הועיל זה לא עזר והיא לא החליפה לי. זה ממש לא יפה, ולכן אני פונה להנהלה על מנת לברר את העניין. כמו שאמרתי גם בהתחלה מס' פעמים קיבלתי מהסניף הזה יחס מזלזל ולא איכותי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|