פרטי התלונה

תלונות McDonald's (מק'דונלדס)

תלונות מסעדות ומזון מהיר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוכל קר ואי מתן מענה ללקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בצהרי שבת קרים במיוחד הזמנת ארוחת מק-רויאל כפול חריף עם פוטטו צ'יפס.
ע"י הנציג נאמר לי כי ההזמנה תגיע עד 45 דקות.וראו זה פלא תוך 25 דקות ההזמנה הייתה על שולחני.
אך מה, בהמבורגר שהזמנתי לא היה חריף והציפס היה קר ועייף.
התקשרתי למוקד ההזמנות ושם נמסר לי ע"י אחמ"שית כי לצערה זו איכות המזון שמגיעה במשלוחים.אם אני רוצה היא תוכל לפצות אותי בקינוח.הבהרתי כי אדם רעב לא יצור קשר עם מוקד בזמן שקיבל את האוכל לשם הפיצוי וביקשתי טלפון של שירות לקוחות.
יום למחרת יצרתי קשר עם אחראית קשרי לקוחות של החברה.זו התנצלה וביקשה לפצותי בארוחה ובקינוח עם שובר שישלח לביתי.הודתי לה על היחס ומהירות התגובה.
יום עבר ושוב חשתי בבטני הרעבה. החלטתי לנסות ונצל טלפונית את הזיכוי שקיבלתי אמש מאותה מנהלת.
אך מה, ע"פ נציג ההזמנות שענה לי, בשום מקום לא מצויין אף אזכור על זיכוי הארוחה שלי.
עייפתי להתעסק בזוטות כמו אלה עם גוף כה גדול שנוהג בבריונות מסויימת כלפי לקוח.
וזאת בעיקרבגלל שהעניין הוא מאחורי טלפון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

McDonald's (מק'דונלדס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה